Ақмола облысы Білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің Журавлевка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразоватьельная школа села Журавлевка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ақпарат озық педагогикалық тәжірибені жинақтау бойынша

11.12.2020

Педагогикалық тәжірибесі

Нәтижесі ұйымдастырылған мақсатты педагогикалық процесс бағытталған білім (оқыту, тәрбиелеу, дамыту) жеке басын білім алушының.

Озық педагогикалық тәжірибесі

Жоғары шеберлігі педагог педагогикалық практика бар өзіне элементтері шығармашылық ізденіс, жаңалығы, түпнұсқалық, ол береді жоғары тұрақты педагогикалық нәтижесі.

Қорыту озық педагогикалық тәжірибе

Зерттеу және жай-күйін талдау нәтижелі білім беру процестің қорытынды оның ресімделуі түріндегі педагогикалық идеялар немесе педагогикалық жүйесі.

 

Критерийлері қорыту озық педагогикалық тәжірибе:

  • алктуальность, бағыты іске асыруға стратегиялық бағыттары жүйесін дамыту білім беру ҚР-ның;

  • қазақстанысокие нәтижелері білім беру тиісті талаптарына қазіргі заманғы қазақстан білім беру моделі: әлеуметтендіру білім алушылар; түйін құзыреттілік; нәтижелері сыртқы бағалау сапасын;

  • туралыптимальность, қол жеткізу жоғары нәтижелерін кезінде экономной жұмсауына байланысты күштер мен уақыты;

  • стабильность, тұрақтылығы және тұрақтылығы табыс білім беру процесін;

  • новизна, шығармашылық зерттеу деңгейі, педагогикалық эксперимент.

Озық педагогикалық тәжірибе мүмкін ұсынылған сараптама жасау үшін:

  • әдістемелік бірлестіктер (педагогикалық кеңестері) мектеп ұйымдардың білім беру;

  • аудандық әдістемелік кабинеті;

  • ұйымдастыру комитеттер (қазылар алқасы) облыстық педагогикалық және кәсіби конкурстар (Сыйлықақы Әкімінің Акмолитік саласындағы білім беру және т. б.).

Мазмұны тәртібі және құжаттарды:

  • өтініш қарау туралы материалдар қорыту тәжірибесі;

  • көшірме хаттама отырыс әдістемелік бірлестік (педагогикалық кеңесінің) жалпылау тәжірибесі;

  • сипаттамасы тәжірибесі;

  • қосымшалар;

  • рецензия материалдар тәжірибе.

Сараптамалық Кеңес сұрау құқығын қосымша материалдар.

Сараптама материалдар озық педагогикалық тәжірибе жүргізіледі әдіскерлер. Қажет болған жағдайда зерттеу материалдар тартылуы мүмкін тәуелсіз сарапшылар.

Материалдар берілген қарау Сараптамалық Кеңес қайтарылады.

 

Құрылымы тәжірибені сипаттау жұмыс

  1. Мәліметтер автор туралы тәжірибе (Ф. И. О., орын жұмыс, педагогикалық жұмыс өтілі, оқытатын пәндері заттар мамандығы, байланыс телефон).

  2. Тақырыбы тәжірибе (нақтылығы тұжырымын, дұрыс пайдалану педагогикалық және психологиялық терминдер).

  3. Өзектілігі тәжірибе (қандай қарама-қайшылықтар мен қиыншылықтар кездесетін бұқаралық тәжірибеде табысты шешіледі тәжірибеге.)

  4. Теориялық негіздеме тәжірибе (ғылыми идеялар пайдаланылған немесе әзірленген авторы-тәжірибе).

  5. Педагогикалық идея (бөлу бас, ең елеулі қызметі педагог).

  6. Мақсаты мен міндеттері педагогикалық қызмет (сәйкестігін талдау мақсаттар мен міндеттерге әлеуметтік тәжірибені тапсырыс қоғам).

  7. Жаңалығы.

  8. Практикалық маңыздылығы.

  9. Ұйымдастыру білім беру процесінің:

  • Нысандары, әдістері мен құралдары білім беру процесін, олардың оңтайлы таңдау сәйкес қойылған мақсаттары мен міндеттері

  1. Мазмұны білім беру.

  • Керек отразить реті іс - сезіну мақсаттары зерттеу жай-күйін қою міндеттерді таңдау нысандарын, әдістерін, құралдарын, жоспарлау, қолдану, подведение қорытынды, талдау, түзету. Реті қолдану негізгі тәсілдерін, нысандарын тұрғысынан жалпы логикасы педагогикалық іс-әрекеттер. Аша технологиясы тәжірибесін, педагогикалық қолданылу оқытушы керек сәйкестендіруі нақты шарттармен осы қолданылу қолданылуда. Сондықтан сипаттамасында басқаша болуы мүмкін емес жоқ, мысалдар, без келтіру нақты педагогикалық фактілер.

  • Ұйымдастыру оқу-тәрбие процесс.

  • Тәсілі қосу білім алушылардың оқу қызметі.

  • Сәйкестігі ұйымдастыру қойылған мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес.

  • Негіздеме себептері өзгерістер мазмұнында білім беру.

  • Сипаттамасы әдістерін өзгерту ұстау білім беру (бойынша өзекті желілері оқу курс кіріспе іс-әрекеттік компонент ұстау білім беру, кіріспе гуманитарлық аспектілердің мазмұны ғылыми-жаратылыстану заттар мен т. б.).

  • Сәйкестігі ұстау қойылған мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес.

  • Ұзақтығы жұмыс үстінде тәжірибе (сәтінен бастап табу қарама-қайшылықтар арасындағы қалаулы жай-күйін және жарамды сәтке дейін анықтау нәтижелілік тәжірибесі).

  • Диапазоны тәжірибе (жеке педагогикалық жағдай, сабақ, жүйесі сабақ жүйесі сыныптан тыс жұмыс, бірыңғай жүйесімен сабақ – сыныптан тыс жұмысы, дәрістік-семинарской жүйе жүйемен оқудан тыс жұмыстың ұйымы тәрбие жүйесін және т. п.).

  1. Нәтижелілігі тәжірибе (нәтижелілігі білім беру процесс артықшылықтары тәжірибені салыстырғанда басқа әдістермен қол жеткізу шарттары нәтижелер тұрақтылық нәтижелерін (кемінде 3 жыл)

Қажет қандай дәрежесі әсер ету:

  • деңгейі тәрбиелігі білім алушылар;

  • деңгейі обученностиобучающихся;

  • дамыту білім алушылардың тұлғасын және т. б.

Нәтижелілігі тәжірибені қажет прослеживать ішінде белгілі бір әуелік аралықтардың уақыт. Кезінде бағалау нәтижелілік ескеру маңызды:

  • пікір кім пайдаланады бұл тәжірибе;

  • қандай артықшылықтары бар тәжірибесі бойынша салыстырғанда басқа әдістермен оқыту;

  • үшін не қол жеткізіледі тәжірибесі жоғары нәтижесі;

  • қаншалықты бұл тұрақты нәтижелері;

  • дәрежесі оңтайлылық алынған сұраныс.

Бағалай отырып нәтижесі қажет салыстыру оларды секторының тән үшін деректер жұмыс жағдайлары.

  1. Қосымшалар сипаттамаға жұмыс тәжірибесі қамтуы тиіс:

  • Авторлық бағдарлама модификацияланған, интеграцияланған бағдарлама жобалары.

  • Тақырыптық жоспарлау.

  • Конспект сабақтар жүйесі сабақ).

  • Бейнематериалдар (фотоматериалдар, компьютерлік презентация тәжірибесі).

  • Компьютерлік қамтамасыз ету сабақ.

  • Сценарийлер кештер, мерекелер және т. б.

  • Мәтіндер дәрістер, сөз сөйлеу, баяндамалар, рефераттар және т. б.

  • Материалдар растайтын нәтижелілігі тәжірибе.

 

Талаптар

к ресімдеу құжаттарды озық педагогикалық тәжірибе

Талаптар электрондық тасығыштар:

  • Қажет қол қоюға барлығы дискілер толық автордың есімімен, көрсету ауданы (қала) атауы ұйымдастыру білім беру.

  • Барлық құжаттаманы берсін А4 форматтағы ыңғайлы болу үшін оқу ақпарат тиеу кезінде дискінің басқа компьютер.

  • Жоқ берсін құжаттаманы бұл архивируемом түрінде.

  • Үшін мәтіндік файлдарды қажет пайдалану шрифт TimesNew Roman,14 өлшем, жоларалық интервал – жадағай, парақтың параметрлері: жоғарғы жағы, төменгі жағы - 2см, сол жағы –3см, оң жағы – 1,5 см.

 

Талаптар қарай қағаз тасығыштар:

Барлық қағаз құжаттар беріледі қалтасында со скоросшивателем жекелеген файлдарда жалғыз данасына.

  • Қосымша материалдар жинақталады бір немесе бірнеше папка жіппен байланатын.

  • Қазақстан мәтіндерінде жоқ рұқсат етіледі қысқарту атаулары мен атау.

  • Барлық беттің тиіс мүмкін нөмірленген, бұл колонтитуле әр бетте тиіс көрсетілген тегі, аты және әкесінің аты автордың.

  • Көлемі тұтас тәжірибені сипаттау құрайды дейін 20 беттен, көлемі қосымшалар регламенттелмейді.

Просмотров: 434


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст