Ақмола облысы Білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің Журавлевка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразоватьельная школа села Журавлевка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ЖОСПАРЫ тәрбие жұмысының Журавлевка орта мектебі " КММ» 2020-2021 жылдарға арналған

16.10.2020

Тәрбие жұмысының тақырыбы:
"Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру негізінде әлеуметтік-бейімделген, мәдени және шығармашылық тұлғаны қалыптастыру»

Тәрбие жұмысының мәселесі:
"Оқушыларда азаматтық жауапкершілікті, руханилықты, мәдениетті, бастамашылдықты, дербестікті, тола-тындылықты, табысты әлеуметтік бейімделу қабілетін қалыптастыруға ықпал ететін тәрбиелік-білім беру ортасын құру»
Міндеттері:
- оқушыларды демократия, жеке басының қадір-қасиеті, адам құқықтарын, азаматтықты, патриотизмді құрметтеу рухында тәрбиелеу.
- оқушылардың өз өміріне, денсаулығына, сондай-ақ айналасындағы адамдардың өмірі мен денсаулығына саналы көзқарасын қалыптастыруға ықпал ету;
-оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту, оларға әртүрлі бағыттағы шығармашылық және қоғамдық бірлестіктердің қызметіне қатысуға мүмкіндік беру;
- жеке тұлғаның өзін-өзі танытуын қамтамасыз ету мақсатында оқушыларды қосымша білім беру жүйесіне тарту;
-оқушылар отбасыларының тәрбие процесіне қатысуы, ата-аналар қоғамдық бірлестіктерін дамыту, ата-аналар қоғамдастығының белсенділігін арттыру үшін жағдай жасау; ата-аналар қоғамдастығын мектепті бірлесіп басқаруға қатысуға тарту.

Сыныптағы тәрбие жұмысының жүйесі келесідей реттеледі
Нормативтік-құқықтық құжаттармен:
1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
3) 2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі;
4) "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы" 2002 жылғы 8 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңы; ;
5) "тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы" Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы; ;
6) "Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы" 2018 жылғы 2 шілдедегі №169-VI Қазақстан Республикасының Заңы; ;
7) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы;
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.
10) ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері
11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 12.06.2020 № 248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған "Құндылықтарға негізделген білім беру" жобасы.
12) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асыру жөніндегі 2019-2024 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары;
13) "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" 2011 жылғы 11 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңы;»;
14) Мемлекет басшысының "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақаласы (2017 жылғы 12 ПӘ - реледен);
15) Мемлекет басшысының "Ұлы даланың жеті қыры" мақаласы (2018 жылғы 21 қараша);
16) Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы;
17) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы №191 қаулысымен мақұлданған "Қазақстан 2020: болашаққа жол" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы

Тәрбие жұмысының басым бағыттары

Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
Мақсаты: Отанға ұтымды және эмоционалды қатынасы, саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұратын, балалар мен жастар ортасында қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын мемлекет пен қоғамның заңдарын меңгеру және сақтау қажеттілігі бар патриот пен азаматты қалыптастыру.
Рухани-адамгершілік тәрбие.
Мақсаты: "Рухани жаңғыру" бағдарламасының тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық қағидаттарын, оның жалпыадамзаттық құндылықтармен, қазақстандық қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келісілетін моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын жаңғырту туралы құндылық негіздерін терең түсінуді қалыптастыру.
Ұлттық тәрбие.
Мақсаты: тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана мен мемлекеттік тілге, қазақ халқының, Қазақстан Республикасының этностары мен этникалық топтарының мәдениетіне деген құрметке бағдарлау.
Отбасылық тәрбие.
Мақсаты: ата-аналарды ағарту, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін арттыру.
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, тұлғаның экономикалық ойлауы мен экологиялық мәдениетін дамыту.
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
Мақсаты: мінез-құлықтың жалпы мәдени дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және шындықтағы эстетикалық объектілерді қалпына келтіруге, игеруге, 

Просмотров: 475

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст