Ақмола облысы Білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің Журавлевка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразоватьельная школа села Журавлевка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жалпы мектептік ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Балалардың қауіпсіздігі-ата-аналардың қамқорлығы"

30.09.2022
Өткізу нысаны: дөңгелек үстел
Мақсаты: балалардың өмір қауіпсіздігі мәселелерінде ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын арттыру.
Міндеттері:
- мектеп жасындағы бала үшін ықтимал қауіптер туралы ата-аналардың білімін қалыптастыру;
- балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау;
- ата-аналардың баласының қауіпсіздігі үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру.

Кіріспе
Сәлеметсіз бе, құрметті ата-аналар, қонақтар! Біз Сізбен кездескенімізге қуаныштымыз.
Біздің жиналыстың тақырыбы: "Балалардың қауіпсіздігі-ата-аналардың қамқорлығы". Бүгін біз өте маңызды мәселелерді талқылауымыз керек. Балалардың қауіпсіздігі көбінесе балаларға не үйрететінімізге байланысты. Біздің міндетіміз-баланы қорғау, оны әртүрлі қиын, кейде қауіпті өмірлік жағдайлармен кездесуге дұрыс дайындау, балалардың белгілі бір жағдайда өздерін жайлы сезінуі үшін бәрін жасау.
Біздің жиналыстың тақырыбы кездейсоқ таңдалмаған. Сіздердің әрқайсыларыңыз балаларыңызды сау және бақытты көргіңіз келеді. Балалардың денсаулығы жақсы болған кезде керемет. Өкінішке орай, бұл әрдайым бола бермейді.
Неліктен біз бүгін балалардың қауіпсіз мінез-құлқы мәселесін қозғадық? Шындығында, сіздің балаларыңыз мектепке немесе басқа оқу орнына түскенде, олар барған сайын тәуелсіз болады, кейде өздері шешім қабылдауға мәжбүр болады.
Отбасы мен мектептің маңызды міндеті - баланы өзіне және айналасындағыларға жауапкершілікпен қарауға, қауіптерді болжай және тани білуге, жеке қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін сақтауға, төтенше жағдайларда мінез-құлық үлгілерін жасауға үйрету.
Бүгінгі таңда балалардың қауіпсіздігі мәселесі ең маңызды және өзекті болып табылады, өйткені қауіп біздің балаларымызды барлық жерде күтеді: жолда, орманда, үйде, интернетте және бала болуы мүмкін кез-келген жерде.
Ересектердің балаларға қатысты негізгі жауапкершілігі-балалар өміріне және денсаулығына қауіп төндірмей өмір сүре алатын және дами алатын қауіпсіз ортаны қамтамасыз ету. Сондықтан балалардың денсаулығы мен өміріне теріс әсер етуі мүмкін қауіптердің алдын алу үшін біз әрқашан толық қарулануымыз керек. Көбінесе қоршаған орта балаға қауіп төндіріп қана қоймайды, сонымен қатар оның мінез-құлқы, көбінесе басқарылмайтын және импульсивті, баланың өзіне және айналасындағы адамдарға қауіп төндіреді.
Біздің мектепте әртүрлі қызмет салаларында оқушылардың қауіпсіздігі негіздерін тәрбиелеу бойынша жұмысты ұйымдастыруға көп көңіл бөлінеді. Бұл қауіпсіздік сабақтары, сынып сағаттары, әңгімелер, түрлі акциялар, брифингтер және т.б. алайда мектеп тарапынан өмір қауіпсіздігі негіздерін қалыптастыру бойынша жұмыс жеткіліксіз. Ата-аналар осы бағыттағы жұмыстың негізгі көмекшілері болып табылады.
Жалпы сұрақтан бастайық: біздің балаларымыздың қауіпсіздігі туралы ойлауға болатын бір қағида бар ма? Иә, бар. Бұл балаға деген сүйіспеншілік, бірақ махаббат саналы, белсенді, белсенді.
- Біз бәріміз-тәрбиешілер мен ата-аналар - " балаларымыздың қауіпсіздігі мен денсаулығын қалай қамтамасыз етуге болады?». Оған бірге жауап табуға тырысайық. Алдымен сұраққа жауап беруден бастайық, қауіпсіздік дегеніміз не?
(ата-аналардың жауаптары)
Қауіпсіздік - бұл біреуге (бір нәрсеге) қауіп төндірмейтін жағдай. (Ожегов Сөздігі)
Қауіпсіздік-бұл денсаулық пен бақытты болашаққа кепілдік беретін Өмір салты.
Қауіпсіздік-адамның өмірі мен денсаулығына төнетін қатерлерден сақталуын қамтамасыз ету.
- Балаларымыздың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін біз ересектер не істеуіміз керек деп ойлайсыз?
(ата-аналардың жауаптары)
Ересектер керек:
1) балаларға жалпы қабылданған қауіпсіз мінез-құлық нормалары туралы қажетті білім беру.
2) белгілі бір жағдайда барабар, саналы түрде әрекет етуге үйрету, балаларға үйде, көшеде, көлікте қарапайым мінез-құлық дағдыларын игеруге көмектесу.
3) балалардың дербестігі мен жауапкершілігін дамыту.
4) баламен сөйлесу. Әлемдегі саяси, әлеуметтік және экономикалық жағдайды, этносаралық қатынастарды талқылау. Балаға әлемдік қоғамның айла-амалдарын түсіну қиын, ал экстремистік топтар мұны белгілі бір оқиғаларды өздерінің идеологиясының пайдасына түсіндіре отырып жиі қолданады.
5) баланың бос уақытын қамтамасыз ету.
6) бала алатын ақпаратты бақылау. Назар аударыңыз қандай хабарлар қарайды, қандай кітаптар оқиды, қандай сайттарда болады.
Ересектердің міндеті-баланы әртүрлі қиын, кейде қауіпті өмірлік жағдайлармен кездесуге дайындау. Мектепке дейінгі жастан бастап баланы төтенше жағдайда дұрыс мінез-құлыққа үйрету керек.
Мектепке дейінгі балалық шақта бала көптеген ережелермен, нормалармен, ескертулермен, талаптармен танысады. Көбінесе әртүрлі себептерге байланысты олардың орындалуы тиімсіз болып шығады. Балалардың дамуының негізгі мазмұны мен бағытын анықтай отырып, біз балалар қатаң түрде орындауы керек мінез-құлық ережелерін бөліп көрсетуіміз керек, өйткені олардың денсаулығы мен қауіпсіздігі осыған байланысты.
№1 жыныстық қол сұғылмаушылық
Балаларға не үйрету керек:
- Баланы анық, қатты және сенімді түрде " Жоқ!"
- Балаларды мектепте не істегендері, не білгендері, не үйренгендері туралы сөйлесуге үйрету және сонымен бірге оларды мұқият тыңдау.
- Балалардың байқағыштығын дамыту, оларға адамдардың сыртқы келбеті мен олармен кездесудің мән-жайларындағы маңызды бөлшектерді есте сақтауға үйрету.
- "Әрқашан ата-анаңызға қайда бара жатқаныңызды айтыңыз".
- Физикалық әл – ауқат-ең маңыздысы, ал меншік-бұл жемісті іс.
- "Ересектердің көпшілігі жақсы, бірақ кейбіреулері жоқ. Өкінішке орай, біз әрқашан айырмашылықты көре алмаймыз. Сондықтан қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау маңызды".
Бұл ережелер сіз бен біз балаларға егжей-тегжейлі түсіндіріп, олардың орындалуын қадағалап отыруымыз керек.
- Айтыңызшы, сіз қандай қауіпсіздік ережелеріне көбірек көңіл бөлесіз және балаңызға сабақ бересіз?
(ата-аналардың жауаптары)
Қауіпті бірнеше топқа бөлуге болады:
Бала және басқа адамдар. Бұл бағыттың негізгі идеясы: бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынаста қауіпті болуы мүмкін екенін есте ұстауы керек.
Бала және табиғат. Осы бағыттағы ересектердің міндеті: балаларға өмірге қауіп төндіретін барлық проблемалық объектілердің өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білім беру.
Бала үйде. Бұл бағытта балалар үшін ықтимал қауіптің көзі болып табылатын тұрмыстық заттарға қатысты мәселелер қарастырылады.
Баланың денсаулығы. Бұл бағытта салауатты өмір салтының құндылығына, өз денсаулығына және басқалардың денсаулығына саналы түрде қамқорлық жасауға байланысты мәселелер қарастырылады.
Баланың эмоционалды әл-ауқаты. Осы бағыттағы ересектердің негізгі міндеті: жанжалды жағдайлардың алдын алу: балаларды жанжалды жағдайлардан шығу жолдарын оларды күштік шешімге жеткізбестен үйрету.
Бала жолда. Ересектердің міндеті - жол ережелерімен таныстыру.
Бала және интернет. Ересектердің міндеті-интернетті қауіпсіз пайдалану ережелерімен таныстыру.
№ 2 баланың зорлық-зомбылыққа ұшырағанын қалай түсінуге болады? 
 Зорлық-зомбылық тақырыбы кең, оны айту қиын, бірақ оның белгілерін анықтау одан да қиын. Бірақ өз баласы емес, студент немесе жай таныс болса да, көмектесу өте маңызды. 
Зорлық-зомбылық түрлері: 
Физикалық-дене жазасы, ауырсыну. 
Эмоционалды-ашық қорлау мен қорқытудан бастап, ата-аналардың манипуляциясына дейін, олар тіпті зорлық-зомбылық (қорлау, салыстыру, гипер-қамқорлық) ретінде танылмайды. 
Жыныстық. 
Немқұрайлылық-әрекетсіздік, ата-аналардың немесе қамқоршылардың өз міндеттерін тиісінше орындамауы. Балаға қол тигізбейді, бірақ қауіпсіздік пен негізгі қажеттіліктерді қанағаттандырудан айырылады: гигиена, жайлылық, тамақтану және т. б. 
1 Миф: зорлық-зомбылық тек жұмыс істемейтін отбасында болуы мүмкін, қауіп тек қоғамға жат, маргиналды адамдардан туындайды. 
Шындық: балаларға қатысты зорлық-зомбылық көптеген отбасыларда, әртүрлі елдерде бар және ересектердің мәдени деңгейіне, этникалық тегіне, білімі мен табысына мүлдем тәуелді емес. 
2 Миф: зорлық-зомбылық-бұл қорқынышты, бірақ өте алыс нәрсе: қолайсыз аймақтар, қараусыз қалған жерлер, адамдар жоқ қалалық аймақтар. 
Шындық: зорлық-зомбылық, керісінше, қауіпсіздікті қамтамасыз ету керек жерде жасалады: отбасы, мектеп, баспана немесе балалар үйі.
Балалар қашып кетеді, жасырады, қашқысы келеді, бірақ бұл мағынасы жоқ: көбінесе бала агрессормен жалғыз қалады. Көрші бала немесе параллель сыныптағы қыз физикалық немесе эмоционалдық зорлық — зомбылықтың құрбаны екенін ешкім білмейді.
Балалар мен жасөспірімдерде PTSD қалай көрінеді? 
- Мазасыздықтың жоғарылауы. Бала өзіне орын таба алмайды, тыныштала алмайды, ұйықтай алмайды, кенеттен қозғалыстардан дірілдейді. 
- Ұйқы проблемалары (ұйқысыздық, түнгі қорқыныш, шамадан тыс ұйқышылдық). 
- Тамақтанудың бұзылуы (анорексияға әкелуі мүмкін тәбеттің төмендеуі немесе керісінше, ашкөздік, булимия). 
- Апатия, бұрын қызығушылық тудырған нәрселерге немқұрайлылық. 
- Оқудағы қиындықтар, танымдық қабілеттер мен мотивацияның төмендеуі. 
- Сөйлеу бұзылыстары (мутизм, кекештену, ситуациялық мылқау). 
- Қайталанатын ойындарда немесе суреттерде жарақат алу (мектеп жасына дейінгі балаларда). 
- Қатыгез ойындарға деген құштарлық. Егер бала кісі өлтіру мен қатыгездік басым болатын бейне ойындарға қызығушылық танытса, оны бақылаңыз. Бәлкім, ол басынан өткерген жарақаттан ауырсынуды онлайн кейіпкерлерге ауыстыруға тырысуы мүмкін. 
- Депрессия, болашаққа қатысты пессимистік көңіл-күй (негізінен жасөспірімдерде). 
- Агрессия. Аутоагрессия-өзіне зиян келтіру, кесу. 
- Қоғамға қарсы немесе суицидтік мінез-құлық: хабарламалар, әлеуметтік желілердегі мәртебелер, далалық жазбалар. Қауіпті мінез-құлық-денсаулық пен өмірге қауіп төндіретін шытырман оқиғаларды әдейі іздеу, күдікті жерлерде түнде серуендеу. 
- Алкогольді, психоактивті заттарды қолдану.
 
Егер күдік болса, не істеу керек? Қалпына келтіру жолындағы алғашқы қадамдар 
Егер сіз балаға қатысты зорлық-зомбылық туралы білсеңіз, оған ашулануға және ашулануға тыйым салынады! Онымен мұқият, нәзік сөйлесіңіз, сонда ол жабылып қалмайды және не болғанын айтуға күш табады.  
Сіз көрсететін сұмдық, жасөспірім өзіне ауыса алады. 
Жақын адамның жиіркеніші ол үшін бір ғана нәрсені білдіреді — ол жиіркенішті, дәрменсіз, бұған жол бергені үшін кінәлі. 
Баланы тыныштандырыңыз, жігерлендіріңіз, сонда ол түсінеді: сіз оны ештеңеге кінәламайсыз. Жұмсақ кері байланыс беріңіз: бұл әркімде болуы мүмкін екенін атап өтіңіз, "мен сіздің қаншалықты жаман екеніңізді түсінемін, бірақ біз бірге жеңеміз". Мұндай сезімдерді сезіну-психиканың адекватты реакциясы. 
Жасөспірімге сөйлеуге мүмкіндік беріңіз, оның сөзін бөлмеңіз, уақытты шектемеңіз. Балаңызға сіздің әрекеттеріңіз туралы айтыңыз. Егер сіз психологқа, әлеуметтік мұғалімге немесе Құқық қорғау органдарына баруды жоспарласаңыз, оны одан жасырмаңыз. 
Біз ересектер сіздің балаларыңыздың мектептен және үйден тыс уақытта не істейтінін, кіммен және қалай уақыт өткізетінін білуіміз керек. Бұл әсіресе балалар ересектердің назарынсыз көшеде көбірек уақыт өткізетін жылы мезгілге қатысты.
Егер сіздің балаңыз сіздің бақылауыңызда болса, ұлыңызбен немесе қызыңызбен өзара сеніміңіз болса, Егер сіз олардың беделін пайдалансаңыз, Егер сіздің пікіріңіз олар үшін кем дегенде маңызды болса, сіздің балаларыңыз қиындыққа тап болу қаупін айтарлықтай төмендетеді. Маған сеніңіз, бұл қарапайым сөздер емес. Балалар қауіпсіздігі бойынша кез-келген маман, қай елде немесе елді мекенде жұмыс істесе де, сізді растайды: мұғалімдер, полиция және бүкіл қоғам не істесе де, бұл жеткіліксіз, өйткені баланы ең алдымен ата-ананың сүйіспеншілігі мен назары қорғайды. 
Бірақ балаларға белгілі бір жағдайдағы мінез-құлық ережелерін үйрету үшін біз өзіміз одан шыға білуіміз керек, сондықтан қазір мінез-құлық қауіпсіздігіне қатысты кейбір проблемалық жағдайлардан шығудың жолын табуға тырысамыз.
Біз әрқашан бұл бізге ешқандай қатысы жоқ сияқты сезінеміз, бірақ біз қарастырған осы жағдайлардың барлығы дерлік балаларымызда болады және біз оны жиі білмейміз.
Біздің балаларымыздың әрқайсысы күтпеген жағдайға тап болуы мүмкін, қауіп төнген балаға кім көмектеседі? Ең алдымен, ол өзі! Мұны түсіну дегеніміз-өмір қауіпсіздігі негіздерін зерттеудегі алғашқы, маңызды қадам жасау. Бірақ біз ересектер жол бойында басты көмекші болуымыз керек. Балаларды қауіпті жағдайларды болжауға және олардан аулақ болуға үйрету керек, ал соңғы шара ретінде оларға мүмкіндігінше дайын болу керек.
 
Қорытынды
Метафора әдісі:"Губка"
- Құрметті ата-аналар, айтыңызшы, менің қолымда не бар?
- Губка (ата-аналар).
– Осы тақырыптың сапалық сипаттамаларын тізімдеуге тырысайық.
- Оған қандай қасиет тән?
- Ол сұйықтықты жақсы сіңіреді (ата-аналар).
- Егер ол көк сұйықтықты сіңірсе, губкамен не болатынын елестетіп көрейік? Бұл оған қалай әсер етеді?
- Губка көк түске айналады (ата-аналар).
- Ал егер біз губкаға қызыл сұйықтық құйсақ?
- Губка қызылға айналады (ата-аналар).
– Ал егер біз бір уақытта губкаға түрлі түсті сұйықтық құйсақ?
- Губка түсініксіз, белгісіз түске айналады (ата-аналар).
- Талқылаудың басында біз губканың ерекшелігі сіңіру қабілеті екенін анықтадық. "Ата-ана тәрбиесі"деген сөз қай сөзден шыққан деп ойлайсыз?
- Ата-аналар өз болжамдарын айтады.
- "Тәрбие" сөзі "тамақтану", "сіңіру"сөздерінен шыққан. Мен бұл сөздердің тамырларының жалпылығына назар аударғаным бекер емес, өйткені бала губка сияқты ата-анасының оған "құйғанының" бәрін сіңіреді. Сіз баланы темекі шегудің зиянды екеніне ұзақ уақыт сендіре аласыз, оны жаман әдеті, дұрыс емес әрекеті үшін жазалай аласыз. Егер ол үйде бәрін керісінше ата-анасы немесе оған жақын адамдар жасайтынын көрсе, бұл мағынасыз. Ол үлкендер мен құрметті адамдардың үлгісін "сіңіреді".
- Қазір бала тәрбиесінің басты қағидаттарының бірін атай аласыз ба?
Ата-аналар сөйлейді.
– Әрине, бұл принцип-өз үлгісімен тәрбиелеу
Балалар барлық жағынан ата-аналарға еліктейді. Қауіпсіздік тұрғысынан әдеттеріңізді қайта қарастырыңыз. 
Қорытынды:
Қорытындылай келе, мен айтқым келеді: қауіпсіздік ережелерін ескермеңіз!
Егер сіз қарапайым қауіпсіздік ережелерін өзіңіз сақтамасаңыз, онда сіз қанша тырыссаңыз да, балаларыңыз мұны жасамайды. Біз, ересектер, өзіміздің жеке жағымды мысалымызбен балаларды ережелерді сақтауға және балалармен бірге осы ережелерді өмірде қолдануға үйретуіміз керек! Сізге және сіздің балаларыңызға Қауіпсіз жол!
Просмотров: 1075


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст