Пән: Жаратылыстану Сабақ: |
Мектебі "КММ Жалпы білім беретін мектебі Журавлевка ауылының" |
|||||
|
Мұғалімнің аты-ЖӨНІ: Авраменко Н. А.
|
|||||
Сынып:4 |
Саны қатысушы: |
Саны жоқ: |
||||
Бөлім (өтпелі тақырыптар): |
Жер және ғарыш |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қандай жер бедері еліміздің |
|||||
Оқытудың мақсаты-оқу бағдарламасына сәйкес: |
4.4.1.1 атау және сипаттау ірі элементтерін, жер бетінің 4.1.2.2 ұсынуға алынған нәтижелер түрінде таңдау бойынша оқушының |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Бұл сабақта оқушы танысу ерекшеліктерімен және жер бедерінің біздің |
|||||
Сабақтың барысы: |
||||||
Кезең сабақ/ Время |
Педагогтың әрекеті |
Әрекеті оқушының |
Бағалау |
Ресурстар |
||
1.Сабақтың басталуы. 0-5 мин
|
Жасау оң эмоциялық көңіл-күй: - Менің достарым! Қуаныштымын Кіру жайдары сіздің сынып. Мен үшін мені марапат- Назар аударыңыз сіздің ақылды көз. Мен білемін: әрбір сыныпта – гений. Бірақ еңбексіз талант емес впрок. Скрестите сіздің пікір – Біз сочиним сабақ! Менің соавторлар және судья. Бағалаумен емес, накажу Үшін оғаш буын жоқ обессудьте, Ал оқу прозой айтайын....... Эмоционалды көңіл-күй. Назар аударыңыз біздің одинокое дерево. Әркімнің бар парақтар, түрлі түсті. Я попрошу сізді қабылдауға, олардың бірі (кез-келген түсте) және көмектесу біздің ағаш покрыться разноцветной жапырақтары. Кім таңдады жасыл жапырақ, күтеді жетістігі бүгінгі сабақта. Кім таңдады Қызғылт — тілек қарым-қатынас. Жасыл— проявят белсенділігі. Есіңізде болсын, сұлулық ағаш тәуелді, сіздің осыдан мен үміттерін. |
Құптайды мұғалімдер. Ұйымдастырады жұмыс орнын тексереді және болуы жеке оқу керек-жарақтарын |
ФО Бағалау эмоциялық жай-күйін
|
Эмоц. көңіл-күй
|
||
2. Ортасы сабақ. 5 – 35 мин
|
(К)білімді Актуалдандыру.Целепологание. (К) Блиц-сауалнама (слайдта сұрақтар пайда болады дәйекті түрде): - Қандай ұйымдастырылады орналасқан Қазақстан. - Қандай аумағының ұзындығы солтүстіктен оңтүстікке қарай, ( 1700 км)батыстан шығысқа? (3000км) - Қай жылы Қазақстан тәуелсіз мемлекет? (1991ж) - Қай жылы Астана Қазақстанның елордасы? ( 10 желтоқсан 1997 жыл) - Қандай мемлекет Қазақстан ең ұзақ шекара? - Нұрсұлтан назарбаев Қазақстан алаңда? (9 орын) Бұл бедері деп аталады. Қандай рельеф формалары білесіз?
-Ол туралы біз айтатын боламыз сабақта? Видео (К) Жұмыс тақырыбы бойынша сабақ Әсерінен сыртқы және ішкі күштер Жер пайда болған қазіргі жер бедерінің көрініс: жазықтар (ойпаты және биіктікте, үстірті) және таулар ( төмен, жоғары).
Қарастырыңыз физикалық Қазақстан картасына енгізілді. Анықтаңыз бедері бойынша шартты белгілері.
ойпаты жазықтар қырат предгорье орта высокогорье (К) жаңа тақырыпты Зерделеу Оқулықтармен жұмыс стр 55 картасына
Каспий маңы ойпаты орналасқан Батыс Қазақстанда. Төмен тегіс беті ішкі приморской бөлігі .
Сарыарқа. Привольно және кең ,Қазақстанның орталық бөлігінде, раскинулись кеңістіктерін Сарыарқаның. Солтүстігінде -көркем гранит массивтері орналасқан.Оңтүстігінде тұзды кең даласы, оның қазақ халқы ежелгі стерлингтен поэтичное аты Сарыарқа, бұл "желтый хребет".
Алтай. Алтай таулары орналасқан Қазақстанның шығысында. Қазақстанда бір бөлігі ғана Алтай , ол көптеген жоталардың. Мұнда үлкен мұздықтар, көркем тау көлдері, ормандары. Мұзтау тауы - жоғарғы нүктесі Алтай.
Тянь-Шань. Тянь-Шань таулы ел орында оңтүстік-шығыс Қазақстан. Қазақстан республикасынан тыс жерлерге кіреді, бір бөлігі Орталық және Батыс Тянь-шань түгел дерлік Солтүстік Тянь-Шань. Хан-Тәңірі шыңы (6995м) жоғары нүктесі Болды.
Алатау. Тау тізбегі орналасқан, Қазақстан мен Қытай арасындағы, өзені мен көлі, Алакөл. Алатау - Пестрые таулар.
Үстірт-Мекендеуші Әлемнің Өлкесі орналасқан қазақстанның батыс бөлігінде, Орта Азия арасындағы Мангышлаком және заливом Қара-Боғаз-Гол, батысында Арал теңізімен және дельтой Әмудария мен шығысында. Аумағы 200 000 км2 арасындағы бөле Қазақстан, Түркіменстан және Өзбекстан. Аударғанда түркі тілі атауы "Үстірт" білдіреді "плато". Пікірі бойынша, геологтар, және туындаған кезден бастап үстірті өтті 20 миллион жыл. Беткейлер Үстірт возвышаются үстінен долинами биіктігі 300 м дейін. Жергілікті пейзаждар ұқсас су асты немесе инопланетные панорамасы. Бірі ең танымал орындар Үстірт – долина Бозжира керемет тас нысандары. Кезде өлкенің үстірті бұзылады, олар қалдырады кейін өзіне қаларлық тасты білім беру. Олар сондай-ақ деп атайды: останцы.
Бекіту зерделенген Жер бедері бетінің еліміздегі сан алуан. Бар биік таулар мен белестерді, жазықтар мен қатпары. Физикалық картада жазықтар байқалады жасыл түспен. Олар пайда болған жергілікті ежелгі кепкен теңіз немесе көл. Сары түспен үстінен жасыл биіктікте белгіленеді. Тығыз орналасқан бір-біріне биіктікте құрайды тізбекті төбешіктер. Таулар картада белгіленеді қоңыр түспен. Ол қараңғы қызыл қоңыр түсі, соғұрлым жоғары таулар. Шыңында биік таулардың жыл жатыр қар мен мұз. Олардың рассекают терең шатқал, төменде олардың ағады қызу өзені. Таудың баурайларында өседі қалың орман. Қазақстанның ең биік нүктесі – бұл Хан Тәңірі, биіктігі-ды құрайды 6995 м Ең төменгі нүктесі — Қарақия ойпаты орналасқан Маңғыстау түбегінде. Оның тереңдігі құрайды 132 м-бірі қызықты жөніндегі рельефному құрылысы орындық болып табылады, Үстірт. Ойлан, адам ретінде пайдалана алады осы жерге өз мақсатында. Сен білесің бе? Шарын шатқалы – бұл әсем жерлерінің бірі-біздің ел. Ұзындығы каньон құрайды 154 км ортасында каньон өзені ағады Шарын. Бұл табиғат ескерткіші орналасқан 195 км қаласы Ал- маттар.
(Мен) "дұрыс-Дұрыс емес"
1. Ең төмен нүктесі Болды. ( Карагиер) 2. Таулар, олар Қазақстанның шығысында.( Алтай) 3. Көлі елдің шығысында. ( Зайсан) 4. Әдемі каньон еліміздің.( Шарын) 5. Возвышенный учаскесі жазықтар.( Төбе) 6. Низкогорная аумағы Қазақстанның орталығында.( Сарыарқа) 7. Ең биік тауы-біздің ел. Хантенгри) 8. Қала орналасқан баурайында, Іле Алатау.( Алматы) 9. Қандай атау алды астанасы 1997 жылы ( Астана)
(К) қорытындылау Мен мақтанышпен айтамын туған ел: "Сүйемін мен білемін. Білемін және жақсы көремін. Сонымен полней жақсы көремін, қарағанда тереңірек білемін". Ю. К. Ефремов Үй тапсырмасы стр 54-55 мазмұндау, кестені сызу рельефтерді дәптерге және есте сақтау |
Оқушылар тыңдайды, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді
Сабақтың тақырыбын тұжырымдап анықтайды сабақтың мақсаты Оқулықпен жұмыс
Жұмыс істейді: ұжымдық
Жұмыс істейді: ұжымдық
Жұмыс, жұппен
Студенттердің өзіндік жұмысы
Жұпта жұмыс істейді
|
ФО: сөздік
ФО: айқындайды, жер бедері бойынша шартты белгілері
ФО: ақпаратты талдайды,бастысы бөледі
ФО: атайды, жер бедерінің ерекшеліктері, еліміздің
ФО: атайды, жер бедерінің ерекшеліктері, еліміздің
ФО: Апплодисменты
|
Презентация,
Глобус
Оқулық
Оқулық
Доп.материал
Оқулық Доп.әдебиет
|
||
3. Соңында сабақ. 35-40 мин |
Рефлексия қызметінің сабақта
Рефлексия. Ұсынады жұмысын бағалауға көмегімен сызғыштың табысқа. |
Сұрақтарға жауап береді мұғалім бағалайды соядан қызметі сабақта |
ФО |
Суреттер к рефлексия. |