Ақмола облысы Білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің Журавлевка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразоватьельная школа села Журавлевка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аутист баланы тәрбиелеу бойынша ата-аналарға арналған ұсыныстар

09.04.2021

"Аутичность - білдіреді шеткі нысандары бұзылуы, контактілер, күтім шынайылықтың әлеміне өз уайым". Мұндай анықтау аутизм берілді психологиялық сөздікте. Бұл термин алғаш рет енгізілген швейцар психиатры және психологы Э. Блейлером білдіреді кешені психикалық және мінез-құлықтық бұзылулар.

Әдетте бөлінеді үш негізгі, сондай-ақ аутизм көрінеді әсіресе айқын: сөйлеу және қарым-қатынас; әлеуметтік өзара іс-қимыл; қиял, эмоциялық сала.

Ретінде негізгі белгілері аутизм деп аталады қиындықтар қарым-қатынас және әлеуметтендіру, қабілетсіздігі оның эмоционалдық байланыстың бұзылуы, сөйлеу дамыту, алайда, атап өткен жөн, бұл үшін аутизм тән аномальное развитие барлық облыстардың психикасының интеллектуалдық және эмоционалдық сала, қабылдау, ұсақ моторикасын, назар, жад, сөйлеу.

Симптомдары аутизм анықтауға болады қазірдің өзінде алғашқы айларында баланың өміріне. У аутичных балалардың бұзылады "елеңдеу кешені" тән, қалыпты дамып келе жатқан сәби. Мұндай бала нашар жауап жарық, дыбыс сылдырмақтар. Әлдеқайда кейінірек өзінің құрбыларымен, ол бастайды білуге анасы. Бірақ, тіпті біліп оны, ол созылып жатқан оған емес, күлімсіреп, жауап бермейді, оның күтімі. Оған тән болмаған, жылжымайтын көзқарас "қасынан", "арқылы" адам, ол откликается өз аты.

Назар аутичного баланың мүмкін кенеттен және ұзаққа тартуға қандай жарқын мәні, алайда, сондай-ақ кенеттен бала панически испугаться кез келген пән: портретін қабырғаға, өз саусақтардың. Мұндай сәби жиі байқалады қозғалыс стереотиптер: ол сағат раскачиваться арбамен немесе кроватке, однообразно қолмен бұлғау керек, ұзақ уақыт шығара бірдей дыбыстар.

Одан жоғары жастағы аутичные балалар көрінуі отрешенными, безразличными қоршаған. Көбінесе олар қашады тікелей (глаза в глаза) көзқарас, тіпті егер қарап адамның тірек болса, онда жай ғана разглядывают) жеке тұлғаның немесе киім бөлшектері. Мұндай балалар, әдетте ұмтылады кетіп, контактілер, қоршаған адамдармен. Бар пікір, бұл оларда ниет жоқ, қарым-қатынасқа түсе қарағанда мазасыз балалар келеді және күтеді, контактілер, бірақ қандай да бір себеппен қорқады кіруге қарым-қатынас.

Маусымдағы ұжымдық ойындар аутичные балалар бас тартады, предпочитая жеке ойынды уединении. Әрі олар одержимо жылдар бойы ойнауға бір ойынды, сурет салғанды бірдей суреттер.

Аутичным балаларға тән таптаурын механикалық қозғалыс және іс-әрекеттер. Мысалы, бала мүмкін орнына жуынуға бірнеше рет бұруға қалам кран онда бір болса, екінші тарапты немесе шексіз қосуға және өшіруге болады жарық. Кейде ол әрі ұзақ жасайды бесцельные бір типті қозғалысының денемен: раскачивается, размахивает қолмен, таяқпен немесе ударяет бойынша допқа.

Балалар бұзылған қарым-қатынас жақсы көреді ұстануға тиіс белгілі бір рәсімдерді, және малейшие өзгеріс олардың өміріне немесе режимінде бола алады, олар үшін травмирующим фактор. Нәтижесі осындай өзгерістер кейде күту "өзіне" не бұрқ агрессия, выражающаяся в қатыгез, жақын адамдармен, құрдастарымен, жануарлармен, ұмтылған крушить және сындыра барлық шеңбері бойынша.

Өте жиі байқалады тұтану самоагрессии кезінде пайда болатын, енді сәтсіздікке. Әрі жаныңызда тұрған ересектер жиі түсінбейді жарылыс себептері баланың, олар бола тұра, дағды қарым-қатынас кәдімгі балалармен бірге, әрдайым мән бермегені "пустякам" - олар үшін маңызды аутичного баланың

Ата-аналар аутичных балалар жиі жүгінеді арқылы мамандарына ғана кейін, дамуындағы ауытқулар және мінез-құлық баланың айналады айқын үшін барлық. Ал қою түпкілікті диагноз кейде өтіп, тағы бір жыл. Естіген қорқынышты және незнакомое қорытынды, көптеген ата-аналар келіп, абдырау. Хабарласып, сол түсінік алу үшін анықтамалықтары, олар тіпті отчаиваются қалай табады ғана емес, ештеңе утешительного өзің үшін, бірақ жауаптардың ең өзекті мәселелері. Бір жарияланымдарда аутизм сәл ма емес, теңестіріледі баланың дарындылығын, басқа да іс — шизофрении.

Ең бастысы, естіп диагноз, көптеген ата-аналар сезінеді бессильными және безоружными, өйткені білмейді, ол болады, балаға. Ата-аналар тиіс қалай түсіну қиын өмір сүру олардың балаға бұл әлемде, үйрену өзгеруін бақылап, оларға замечая және интерпретируя дауыстап оның әрбір сөзі мен әрбір қимылмен. Бұл кеңейту ішкі әлеміне кішкентай адам және подтолкнет оның қажеттілігі білдіруге, өз ойын, сезімін, эмоциялар деген сөздермен ауыстырылсын. Сонымен қатар, ата-аналар түсінуі тиіс, бұл олардың бала өте раним. Кез келген мимолетно айтқандары ересектермен сөз себеп болуы мүмкін "эмоционалдық дауыл". Сондықтан, ата-аналар болуы тиіс өте сақ және деликатны, сөйлейді ребенком.

Сыртқы аутичный бала тіпті жауап бермейді оны қоршаған адамдарды, жүргізеді, меніңше, ол бір немесе, тіпті болмағанда, орналасқан "жуық" балалар немесе ересектер, бірақ олармен. Мұндай бала жол бермейді, өзінің ішкі әлеміне ешкімді. Кейде тек кездейсоқ сөз тіркесі, мгновенному қозғалысы немесе дыбыс болады догадаться оның переживаниях, қалайды және тобиас. Және, әрине, тәрбиеші немесе мұғалім, тіпті ең мейірімді және елгезек, әрдайым жүргізуге мүмкіндігі бар тұрақты мақсатты баланы бақылау. Сондықтан, жақсы түсіну үшін баланың көрсетсін, оған қолдан келгенше көмек бейімдеу балалар ұжымына, мұғалімге жұмыс істеу қажет тығыз қарым-қатынаста ата-аналар.

Орнату эмоционалды байланыс бала мен дағдыландыру үшін оған дағдылары, әлеуметтік мінез-құлық көмектесе аласыз семейное чтение. Жақсы әрі қарай отырғызып, баланың қолына (тактильдік сезім нығайтуға жәрдемдесетін болады контактілер ата-ананың балаға). Әрі мүмкіндігінше баяу, біртіндеп, жан-жақты, эмоциялық бай игеру көркем бейнелерді әдеби кейіпкерлер. Жақсы оқып, талқылап, кітапты бір емес, бірнеше рет. Бұл балаға көмектеседі үйрену жақсы түсіну, өзіне және басқа да, ал жаңадан құрылған стереотиптер қарым-қатынас төмендетеді үрейлену және арттырады, оның өзін-өзі сенімділік.

Егер бала мүлдем мал керек, жиі-жиі брать оның қолына, прижимать к себе, поглаживать, оның (тіпті егер ол сопротивляется бұған алғашқы кезде) үйленсе, жұмсақ сөздер.

Ата-аналары жұмыс істеу үшін өз балаларымен пайдалана алады жеке ойындар ұсынылған педагог. Жұмыс істей отырып аутичными балалар, педагогтар мен ата-аналар бірлескен күш-жігерімен мүмкін дамытып, олардың қиялын, үйрету тиімді тәсілдері-құрдастарымен, яғни бейімдеу баланың жағдайына қоршаған әлем.

 Жеңіс күнімен! немесе жұмыс істеу ережесі аутичными детьми

  1. Қабылдауға баланың қандай да болса.
  2. Негізге баланың мүдделерін.
  3. Қатаң түрде белгілі бір режимін және ырғақ баланың өміріне.
  4. Сақтауға күнделікті рәсімдері (олар баланың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді).
  5. Үйрену көлемін азайтады малейшие вербалды және вербальды емес сигналдар бала туралы куәландыратын оның дискомфорте.
  6. Жиі қатысуға топта немесе сыныпта, онда айналысады бала.
  7. Жиі-жиі сөйлесіп едім.
  8. Қамтамасыз етуге қолайлы жағдайды үшін қарым-қатынас және оқыту. Сабырмен түсіндіру балаға мағынасы оның қызметін пайдалана отырып, нақты көрнекі ақпаратты (схемалар, карталар және т. б.) Аулақ баланың шаршауын

Өмірерте балалар аутизмібір жағдайларда анықталады осыған байланысты, бұл баланың

  • жоқ белсенді сөздіктесөздердің ұсыныстар.

Басқа жағдайларда, бала аутизммен ауырады дейді

  • байланыссыз бір-бірімен сөз тіркестерінбірі ойнатылған мультфильм, радиохабарлар, қайталайды сөздер үшін ересектер.
  • Жиі баланың сөйлеуі кездесіп тұрған непроизвольным қайталайды слышимых дыбыстар, сөздер, фразалар (эхолалия). Сұрақ ересек: "бұл Не?" Бала жауап береді: "бұл Не?"

Аутизм неғұрлым айқын байқалады3 – 5 жылғажәне жүруі мүмкінстрахами, агрессией, самоагрессией және стереотипностью мінез-құлық.

Жоқ салыстыра отырып, өз баланың құрдастарымен, ата-аналарға қажетбарабарбағалауға және оның даму деңгейі жәнебағдарлану динамикасын жетістіктер.

Әрекет ата-аналар:

  1. Сіз дәйекті. Ата-аналарға нәзік екенін есте балаға уақыт қажет бейімдеу үшін . Керек "бір толқында" психологтармен , дефектологами олар балаңызбен . Ата-аналар білуі тиіс, бұл сабақтарда қандай талаптар қойылады балаға және мамандардың ұсыныстарын мүлтіксіз сақтауға. Сақтау бірлігі талаптарын үйде және сабақтарда нығайтуға көмектеседі, оның жетістік . Егер сақтауға қойылатын талаптардың бірлігін , онда басы бала хаос туындайды , сабақты айналады бесполезными .Выработайте отбасында ереже : егер тыйым салу қандай да бір әрекет ( мысалы емес залазить арналған тоңазытқыш ) , онда ол сақталады әрқашан және барлық отбасы мүшелері. Бала тез привыкнет бастайды ережелерін сақтауға , ал ересектер оларды ұстануға ( тек ас , разуваться кіреберіс және тд).

2.Жасаңыз баланың өмірі болжамды және түсінікті, ол үшін. Бұл ереже қамтамасыз етеді балаңызға жайлылық үшін , ол алдын ала білу қандай оқиғалар болатынына . Қарапайым күн кестесі өте жақсы бағаға сәйкес төленеді. Оны жасауға болады ескере отырып, сабақ баланың , серуендеу , тамақтану , гигиеналық рәсімдерді тқ және деңгейін белгіледі оқиғалар суреттермен жұмыс . Тырысу керек , үшін кенеттен өзгерістер тұрақты рутину күнінің бірінде болады. Егер бұл орын , онда баланың оларға алдын-ала дайындайтын .

3.Рөлдің баланы жақсы мінез-құлық. Мақтаңыз, оны бірден ретінде көрсетіп, жақсы мінез-құлық , орындайды Сіздің нұсқаулығы , ғана қолданады бұл разученный жаңа дағды . Эмоционалдық және уақытылы марапат түрінде факультет оқытушыларынан құралған вальс биімен көмектеседі жылдам қалыптастыру баланың дұрыс мінез-құлық . Бұл деп аталады оң подкреплением қалаған мінез-құлық

4.Жасаңыз балаға жеке аймақ . Бұл кеңістік бөлмеде немесе пәтерде бала мүмкін берушімен бір , ойнауға , демалуға . Бұл аймаққа бөлуге болады қандай да бір көзбен балаға түсінікті түрде ( түспен еден , таңбаның аймағының шекаралары, түрлі-түсті скотчпен ) . Бұл ретте Сізге керек алдын ала көз жоқ, ықтимал қауіпті заттарды, оларға бала болған жағдайда истерики алады зиян келтіруі өзіне немесе айналасындағыларға.

5.Бала қалады ребенком. Әрқашан есте Сіздің бала ғана емес оқуға, бірақ ойнауға барлық балалар сияқты . Алдын-ала продувайте қалай шақыруға оған күлкі , күлкі қызығушылық бірлескен ойында . Бар үлкен артықшылығы бар ол түсінеді , бұл ойнауға компанияның әлдеқайда көңілдірек және қызықты.

6.Кейбір сенсорлық баланың ерекшеліктері . Көптеген балалар, аутизм мүмкін танытуға парадоксальную реакцияны дыбыстар , жарық , жанасу . Біл олардың ішінде неприятны балаңызға , ал керісінше, оны тыныштандырады . Бұл біле Сіз ала аласыз болдырмауға жағдайды қазіргі кезде бар жағымсыз раздражитель бала біле тұра, білмей теріс реакция береді.

7.Кірісе отырып, емдеу есіңізде жоқ бірыңғай емдеу әдісін ол көмектесті еді барлық . Әрбір бала ерекше , әрбір өз күшті жақтары мен әлсіз жақтары . Өкінішке орай аутизм емделмейді және дәрі жоқ ол еді устранило оның пайда болуының себептері-бала . Дәрі-дәрмекті тек симптомдарын жеңілдетеді, аутизм , білімді меңгеруді жеңілдетеді .Тек сауатты таңдалған бағдарламаны күнделікті сабақ бойынша 25 -40 сағат араласып, оған пайдасы мен адаптируют қоғамда. Жиі бұл бағдарлама мінез-құлық терапия , сөйлеу , сенсорлық интеграция , кинезиотерапия және т. б.

- бала аутист ретінде және кез келген басқа бала, даралық, сондықтан пайдалана отырып, ортақ ұсыныстар, сонымен қатар, ескеру спецификалық реакциялар бала, және олардың негізінде құруға үйрету. Сипатталған жағдайларға балалар, аутизм, вырастая жұмыс істеді мамандығы бойынша орналасқан саласында олардың балалар қызық. Бала увлеченный сандармен болашақта бухгалтер немесе салық инспекторы;

- режимі, дети - аутисты қолайсыз қабылдайды кез келген іс-әрекеттер шеңберінен шығатын үйреншікті, сондықтан сақтауға тырысыңыз үйреншікті бала үшін рәсімдерді;

- қажет айналысуға күн сайын, бұл өте қиын, бірақ тек бұл әкелуі мүмкін нәтижелері. Бастау жақсы, 5 минут және бірте-бірте

Дамыту үшін сөйлеу қызметі балалар қажет

  • жетілдірупсихологиялық базасын тіл: түйсік, қабылдау, зейін, жады, моторикасын, ойлау. Жақсы дамыту, психикалық процестер бойынша ойын 15 - 30 минут, күн сайын, баланың жасына қарай, қабілеті мен мүмкіндіктерін көрсету.
  • Дети – аутисты жақсы көредісумен ойындар, жарма, құм. Міне, кейбір оның ішінде:
  1. Шомылу қуыршақ.

Искупайте қуыршақ – голышей жылы водичке пайдаланыңыз мочалку, сабын. Сопровождайте барлық іс-әрекеттері өз сөз. "Давай нальем да ванночку жылы водички. Потрогай водичку қолмен. Қандай ұстағанда су? Жылы. Ал қуыршақтарды. Сен білесің бе, оларды қалай зовут? Бұл Ляля, ал бұл Коля. Давай спросим у Ляли, ұнайды оған су?" және т. б.

  1. Проведи жолды.

Приготовьте парағы ватмана. Ол аз болса, жасы бойынша бала көп қағаз керек оған, өйткені үйлестіру қозғалыстар қолдың әлі жеткіліксіз қалыптасқан. Приклейте суреттер лақтарын жануарлардың сол жағынан ватмана, ал оң жағында олардың ата-аналарының (можно салу немесе қоюға жануарлардың пішіндері: иттер, күшіктің, жылқы, құлын туады, ешкі, козленка және т. б.)

"Көрсет теленочка. Қалай кричит теленочек? Ші – ші! Теленочек іздейді, анашым. Көрсет анамды теленочка. Нарисуй үшін бір тректі теленочка. Қазір барды побежит теленочек өз анама - коровке. Көрсет, қалай жүгіреді теленочек? (болады поцокать тілі) бар). Ұқсас әрекеттер орындалады, басқа жануарлармен. Балалар танысады аттары, жануарлар, звуками, олар шығарады, өткізуге үйренеді, сызық солдан оңға қарай дұрыс ұстап, қарындаш.

  1. Геометриялық фигуралар

Лепим ермексаздан (тест) шаршы, шеңбер, үшбұрыш. Көмектесеміз балаға, егер ол қиындыққа тап орындауға ересектердің көрсетуімен. Фигуралар ермексаздан болады желімдеп жапсыруға тақтайшаларға қойылатын, картон. Фигура қамырдан выпечь пеште печенье сияқты. Нәтижесінде, осы ойынның бала танысады, геометриялық тұлғалармен, техникалық шеберлік. Тәрбиеленуде мәдени – гигиеналық дағдылар

  1. Пересыпаем жарма(гречку, бұршақ, күріш, фасоль)

Пересыпать жарма асхана (шай) қасықпен бір ыдыстан. Санау саны қасық отырып, жарма.

Пересыпать жарма щепотью бір қолмен (оң, сол) бір табақшалар басқа.

  1. Жұмыс трафареттермен бойынша лексикалық тақырыптар бойынша)

Қоршау керек трафарет қара қарындашпен (немесе түсі бойынша пән) деп атауға мәні, содан кейін раскрасить бояумен немесе түрлі-түсті қарындаштар, шегінен шықпай контурдың сурет

Қосымша түзету әдістемесін, сіз пайдалануға болады:

  1. Сабақ карточкаларымен. Сабақ өткізу үшін қажет, карточка бастау үшін, көп емес 5. Оларға мүмкін бейнеленген заттар немесе адамдар орындайтын белгілі бір іс-әрекеттер. Бұл карточканы пайдалануға болады және түсіндіру үшін іс-қимыл тәртібін. Мысалы, ұйқыға дайындық бөлінеді бірнеше іс-әрекеттерді, және әрбір әрекетке дайындау керек яғыни карточкасы. Алдымен анық айтылады: "Пора спать және бұдан әрі көрсетіледі карточка. Карточкасының болуы мүмкін мынадай: "киімін", "пижама киіп", "тісті", "умыться", "дәретханаға", "баруға ұйықтау" және соңғы, сурет ұйқы баланың. Көрсету суреттер тиіс түсіндіре отырып, қоса жүреді, бірақ многословным. Тек нақты атауы іс-әрекеттер мен ештеңе артық. Бірнеше айдан, тіпті бір жылдан кейін, жеткілікті деп айтуға болады "пора спать және" бала білуі тиіс, бұл оған керек. Бірақ, қайталап айтамын, бұл тек нәтижесінде тұрақты сабақтар. Мұндай карточкалары болуға тиіс барлық іс - "ойнаған", "жеу", "әрі қарай", "сурет салу".
  2. Балалар, аутизм, әдетте, су қорқады. Ұсыну қажет, оған сумен ойындар, бірақ бастауға айналысу керек бірте-бірте, мысалы, дымқыл құм, насыпанного шелекке. Бірте-бірте, құм тиіс азайып, дымқыл. Онда болады чертить желісі қойып, одан әр түрлі фигуралар.
  3. Дамыту өте маңызды тактильное қабылдау. Бұл үшін алуға болады шағын қорапты толтырып, оны кез-келген жарма немесе құм ішіне жасыру камушки немесе ірі түймелер, бастау үшін 2-3, көп емес. Бала оларды табу және бас тартуды бірте-бірте саны тастан арттыруға болады 10-15 дейін. Тағы бір ұқсас тапсырма: салған табаққа салыңыз налейте су, түбіне салыңыз монетки, бала тырысуы олардың өндіріледі.
  4. Жаттығу дамытуға үйлестіру: қажет 2 тостаған, толтыру біреуін сумен сұрай бала су құйып бір тостаған басқа. Қарай даму дағдысын, өлшемі тостаған тиіс азаяды.
  5. Мүсіндеу - бір маңызды түзету әдістемелерін: бір мезгілде дамиды және моторика және сенсорлық сезімталдығы. Қалыптау үшін пайдалануға болады көптеген модельдеу үшін немесе қарапайым пластилин. Бала раскатывает пластилин, жасайды одан түйіршіктер және жай ғана разминает оның.
  6. Нанизывание бус. Бастау жақсы, ірі топтарының, вырезных картоннан қарай дамыту дағдысын өтуге болады астам ұсақ бөлшектерге дейін бусинок.
  7. Пазлы. Сатып алуға дайын пазлы, өте ірі бөліктерінде, сондай-ақ оларды жасау, нарисовав ірі суретті және ескерткіштің ашылу рәсімін жасады, оның бірнеше бөліктері, бастау үшін 3-4, уақыт өте келе, саны бөліктерін пазла ұлғайту қажет.
  8. Тағы бір моторикасына арналған жаттығу. Разложите бірқатар бірдей заттар болсын бала көрерменнің олардың.
  9. Танцуйте. Болады билеуге үй немесе табу қолайлы үйірмесі ұжымдық сабақ.
  10. Дамыту қажет тактильдік және кинестетические сезім. Бұл үшін жақсы подойдут ойындар, түрлі материалдар. Қолдануға болады, жібек, жүн, дәретхана мен наждачную қағаз.

Схемасы сабақ болуы мүмкін мынадай: 5 минут сабақ береді, 5 минут кітап оқу, 5 минут саусақ ойындарын, содан кейін үзіліс және жаңа блок сабақ. Арине қарапайым жаттығулар аса күрделі, бастау үшін пайдаланыңыз. тапсырмалар отырып, бала дәл қиындықты еңсере алатынына, бұл оған сену керек.

СІЗДЕ бәрі жақсы болады!!!

СӘТТІЛІК ТІЛЕЙМІЗ!

 

Просмотров: 562


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст