Қазіргі балалар кең таралған Интернет және мобильді құрылғыларды пайдалану жағдайында өмір сүреді. Олар басқа өмірді есіне алмайды – смартфондарсыз, планшеттерсіз және Дүниежүзілік желісіз. Мобильді және интерактивті технологиялардың дамуы бізге, мұғалімдерге белгілі бір қиындықтар туғызады.
Мектепте оқыту кезінде жаңа технологияларды пайдалану қазіргі қоғамның талаптарынан туындаған объективті қажеттілікке айналады
Әрбір заманауи оқушының смартфоны бар. Оның көмегімен ол қарым-қатынас жасайды, ата-анасымен байланыста болады және бос уақытын гаджетпен өткізеді.
Алайда, жасөспірімдер қол жетімді мүмкіндіктерді теріс пайдаланады және оқушының өміріндегі ұялы телефонның рөлі ата-аналармен байланыста болудың жолы ғана емес. Оқушылар, әсіресе жасөспірімдер, сабақ барысында өздерінің гаджеттеріне жиі алаңдайды, бұл, әрине, мектеп мұғалімдері мен Әкімшілігімен құпталмайды. Қазіргі мұғалім смартфонмен "бәсекелесуге" тура келеді – сіз оқушының назарын мүмкіндігінше сақтайтын және әлеуметтік желілер мен әртүрлі қосымшалар ұсынатын ең қызықты болатын сабақ жасауыңыз керек.
BYOD (өзіңіздің құрылғыңызды Bring — "өз құрылғыңызды әкел"). Оқушыларға ақпаратты іздеу, бейне материалдарды көру үшін сыныпта өздерінің гаджеттерін пайдалану ұсынылады.
Форматтың артықшылығы: оқушылар ақпаратты әдеттегі түрде алады (бейнелер, мақалалар, чаттар арқылы) және оқуға дайын. Олар өздерінің білімін және сыныптан тыс жерлерде сенімді түрде басқарады.
* "Төңкерілген класс" пішімі (flipped classroom). Материалды зерттеу және тапсырмаларды орындау стандартты сабаққа қарама-қарсы ретпен жүреді. Үйде оқушы интернет арқылы мұғалім ұсынған теориялық бөлімді жиі мультимедиа форматында қарайды. Сабақта практикалық тапсырмалар жасалады.
Форматтың артықшылығы: бұл мұғалім мен оқушының сыныпта сөйлесуге және топта жұмыс істеуге көбірек уақыт бөледі. Ауырған оқушылар оқуға оңай қосылады: бейне дәріс тақырып бойынша барлық қажетті ақпаратты қамтиды. Сонымен қатар, мұндай ресурсқа емтихан қарсаңында әрқашан оралуға болады.
Смартфонды белгілі бір қызмет түріне арналған Музыка сабақтарында қолдануды қарастырыңыз:
1) тыңдау-ең танымал және қол жетімді түрі. Мұнда бәрі қарапайым – смартфондарда негізгі мультимедиялық ойнатқыштар бар, олардың көмегімен біз кез-келген аудио файлды тыңдай аламыз. Әрі қарай жүрейік: мамандандырылған бағдарламалардың көмегімен біз қарқынын, тоналдылығын өзгерте аламыз, музыканы аударып, оны артқа қарай ойната аламыз-біз бастауыш сыныптарда жаңа тақырыптарды түсіндіріп, балаларға эксперимент әдісін үйретеміз
2) музыкалық грамота – ноталарды, үзілістерді, кілттерді, жай ғана атауларды үйрену керек пе? Қосымша білім алу үшін смартфонды пайдаланыңыз. Смартфонға көптеген қосымшаларды орнату және алған білімдерін ойын түрінде бекіту оңай-бұл, әрине, бастауыш мектеп жасындағы оқуда тағы бір плюс
3) ДМЗ ойнау және ән айту.
Смартфонды қолданудың сүйікті тәсілі. Балалардың музыкалық аспаптары көп орын алады, оларды алып жүру ыңғайсыз, кейде олар жетіспейді. Балама бар-смартфондарға музыкалық аспаптарды еліктейтін қосымшаларды орнату. Қарапайым және ыңғайлы. Балаларды топтарға бөлуге болады, әр топқа өздерінің әуезді сызығын беруге болады – және олар қазірдің өзінде аккордтар, тіпті канондар ойнайды. Мен мұны сабақтар мен үйірмелерде ән айту кезінде қолданамын: әр дауыс ән айтады және өзінің әуезді желісін ойнайды, бұл интонацияның тазалығына қол жеткізуге мүмкіндік береді, өйткені баланың өзі өз партиясын ойнайды, оны жақсы естиді.
4) басқа шығармашылық қызмет.
Көптеген қосымшалар музыканы жазуға мүмкіндік береді. Мұндай бағдарламаларды кейбір күрделілігіне байланысты 5-6 сыныптарда пайдалану ұсынылады. Бала үшін ең қызықты іс – шаралардың бірі-ол қысқа мерзімде өз музыкасын жасайды, оны сыныптастарымен бөлісуге немесе әлеуметтік желілердегі парақшасында көрсетуге болады.
5) басқа
Мұғалімнің қолындағы Смартфон кез-келген нәрсе бола алады. Ноталар жинағы керек пе? Бар. Электрондық оқулық? Бар. Кері байланысты ұсыну? Пожалуйста. Жылдам сауалнама жүргізесіз бе? QR тест типі бойынша қосымша QR кодына кодталған оқушылардың жауаптарын сканерлейді. Бөлмені жаттықтырасыз ба? Смартфонды бейнекамера ретінде пайдаланыңыз-нөмірді алып тастаңыз, оны оқушыларға көрсетіңіз және қателіктеріңізді сұрыптауды ұсыныңыз.
Көп функциялы құрылғы кері байланыс беру арқылы сабақта әртүрлі тапсырмаларды орындауды жеңілдетеді. Сондықтан мен смартфонды оқытудың керемет құралы деп санаймын және оны сабақтарда қолдануға кеңес беремін.
Практикалық тәжірибе көрсеткендей, музыка сабақтарындағы интерактивті технологиялардың әдістері мен әдістері мұғалім мен оқушылардың, сондай-ақ оқушылардың өздері арасындағы ынтымақтастық идеясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді, оларды сындарлы өзара әрекеттесуге үйретеді, сабақ барысында қолайлы психологиялық атмосфера жасайды, ең бастысы: студенттер интерактивті технологиялармен, мобильді құрылғы арқылы қызметтермен өз бетінше жұмыс істей алады.