Ақмола облысы Білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің Журавлевка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразоватьельная школа села Журавлевка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мотивация педагогтардың тиімді тәрбие жұмысы"

02.04.2021

Қазіргі уақытта жүйе жаңартылған мазмұндағы білім беру болжайды оза жұмыс істеуді, дайындайтын адам өміріне үнемі меняющихоқушысы жағдайында.

Бүгін көшуіне байланысты жаңа аруьлық стандарттар туралы мәселе кәсібилігі педагогтың неғұрлым өткір қойылуда.

Әкімшілігі кез-келген мектептің  мүдделіал тиімділігі мен білім беру мекемесінің, санатым жоғары деңгейдегі бәсекеге қабілеттілігі, білім беру қызметтері нарығында арқылы сауатты әзірленген жүйесін іс-қимыл бойынша мотивация кәсіби дамуының барлық прт амӛзқызметкерлерінің оқу-тәрбие процесі.

Жұмысы тиімді болады, егер:

- педагогтар жақсы түсінеді, қандай нәтижелерге және қашан олардан күтеді;

- педагогтар мүдделі нәтижелерін алу;

- әлеуметтік-педагогикалық климат ұжымдағы қолайлы нәтижелі жұмыс үшін;

- педагогтар сезінеді, өз жұмысынан ләззат.

Бірақ қабілеті мен кәсіби шеберлігі қызметкерлері араласып, нәтиже жоқ бас – тілегі жұмыс істеу.

Мотивация — ішкі побуждение қызметіне, шығыс от тілек, мүддесін, ұстанымын жұмыс. Педагогикалық қызметтің бұл компонент өте маңызды. Ол осы болып табылады ең күрделі компоненті, өйткені ол өзара бір-бірімен остальными.

Қандай ал, директордың ТӘРБИЕ ісі жөніндегі орынбасары орнымды педагогтардың тиімділік тәрбие жұмысы?

Сізге ұсынуға келеді мотивация түрлері, олар қолданамын өз тәжірибесінде:

1. Ең бастысы, менің ойымша, беделі әкімшілігі. Педагогтар көруге тиіс беделді, сауатты басшы. Осындай басшысының, ол мүдделі табыстылығына өз педагогтардың, құрметтейді, жеке басын куәландыратын , педагогтің алады көрсетуге птуралыложительный әсері.

2. Моральдық ынталандыру:

көпшілік алдында мақтау (жалпы жиындарында мен үнемі тойлады педагогтардың, сынып жетекшілердің, үйірме жетекшілерінің, оқушы, жүлделі орындар үшін әр түрлі конкурстарға қатысты),

ұсыным сауаттылыққа немесе атағы,

тану табыс балалар (ұйымы, оқушылар жұмысының көрмесі, концерт, шығармашылық ұжым және т. б.).

Барлық осы әдістері ықпал етеді. өзін-өзі бағалау деңгейін, педагог, қанағаттану сезімінің орындалатын жұмыс. Олар мынандай: педажтуралыга белсенді еңбек қызметін күшейтеді, шығармашылық ынта. Ынталандыру ұялатып, сенім адам өзін, өзінің әлеуеті береді деген үміт сәтті орындалуы жаңа тапсырмаларды күшейтетін ұмтылыс жұмыс істеу тиімдірек.

3. Жағымды психологиялық көңіл-күй еңбек жасайды, қолайлы еңбек жағдайлары. Эстетикалық ынталандыру әдістері персоналдың еңбек маңызды рөл атқарады ұйымдастыру.

Оң нәтиже алуға болады, егер әрбір педагогке жеке жұмыс орны қамтамасыз ету, қажетті жабдықтармен (компьютер, проектор, экран және т. б.). Берілген шарттар сөзсіз қабілеттілігіне ретінде және саны, орындалатын жұмыстуралысен.

Басында екінші жартыжылдықтың кабинетінде әрбір сынып жетекшісінің тұр, компьютерге, 4 сынып жетекшісінің бар жобалық тақта.

4. Тәсілдері ынтасын ықпал ететін, олардың білім беру және кәсіби өсуіне, өзін-өзі дамыту:

 методигиялық  көмек аттестация кезінде жоғары санатты,

оң бағалау барғаннан кейін сабақтың немесе іс-шаралар

көмек ұсыну беделді конкурс

бұйрықпен алғыс жариялау,

көтермелеу, педагогтың қосқан үлесі үшін ұжымдық қызмет.

Осылайша,ак тәжірибесі бар, біздің ұжымда басты сөйлейді, қаржылық емес ынталандыру.

Бұл материалдық ынталандырулар, олар жоқ болып табылады жетекші в нашем коллективе. Әрине, жалақы имеет амӛз маңызы аз емес, көре отырып, шамадан тыс моральдық және физикалық продолжают работать в образовательном учреждении - зналады ісі емес, ақша.

Осылайша, белсенділік педагогтардың түсіндірілуі өзі ұстауға , тәрбие қызметін, ұмтылысына оң нәтижелерге қол жеткізуге.

 

Нәтижелері бойынша  тәрбие жұмысы

үшін 2020-21 уч.года

 

Деңгейі

қатысушының аты-ЖӨНІ (-дердің)

Атауы конкурс

Нәтижесі

1

Аудандық (от 05.10.20 г)

Шкитина Анастасия, 7 сынып

байқауы презентациялар "Менің өлкем, Менің Бұланды ауданы"

қатысып,

2

Аудандық

(қыркүйек)

Голубева Екатерина, 7 кл

Қашықтық байқауы "ұлттық Тағамдар"

Номинациясы "Аспаздық олжа"

Иващенко Ксения, 7 түйін сөз

Қашықтық байқауы "ұлттық Тағамдар"

Қатысып,

3

Республикалық

(қазан)

Мартыненко Александр,

3 түйін сөз

Экологический конкурс рисунков "DARYN ECOART"

, 3 орын -

Иващенко, Анна, 6кл

Ткаченко Дарья, 6кл

Экологиялық байқау көркем қолөнер "DARYN ECOART"

қатысып,

4

Аудандық

Шкитина Анастасия, 7 сынып

байқауы презентациялар "Мой край родной, Менің Бұланды ауданы"

қатысып,

5

Аудандық

(қараша)

Аликадиева Роза

 Ромазановна,

мұражай жетекшісі

байқауы мұражайлары "Тарих мұрасы"номинациясы бойынша "Мұражай туралы"амӛз"крытка"

1 орын

6

Облыстық

(қараша)

Андрей Богомолов, 8 кл

Сырттай байқауы ең үздік буқарайжыл "Қымбат маған өмірім!" Дүниежүзілік житс - Спид -

1 орын

7

Аудандық

(қараша)

Андрей Богомолов, 8 кл

Конкурс  жұмысшы "Мен - профи"

2 орын

8

Аудандық

(желтоқсан)

Петри Снежана, 8 кл

Сырттай  байқау

"Гастро - тур "Сарқыт"

қатысып,

9

Аудандық

(қаңтар)

Кахарманова Анастасия Юрьевна, психолог

"Үздік психолог кабинеті" білім беру ұйымдары арасында Бұланды арйона

1 орын

10

Аудандық

(қаңтар)

Голубева Екатерина, 7 кл

Конкурс детских рисунков "жақсылық жасауға Асығыңыз"

1 орын -

Иващенко Андрей, 6 сынып

3 орын

11

Аудандық

(ақпан)

Гребенюк Дарья, 5 кл

онлайн байқау-көрмесі облыстық көркем және сәндік-қолданбалы шығармашылық "Алтын қазына"ақ

3-орын

Ткаченко Дарья, 6 сынып

3 орын -

Ушакова Виктория, 9 сынып

3 орын

12

Аудандық

(ақпан)

Стрельцова Анастасия, 10 сынып

шығармашылық жобалар Сайысы "Менің бастама – менің Еліме"

2 орын

13

Аудандық

(наурыз)

Петри Снежана, 8 кл

Дистанциондық конкурс рисунков "туған өлкенің Табиғаты"

3 орын

Осадчая Анастасия, 5 сынып

2 орын

 

 

 

Просмотров: 252


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст