Бір ең танымал сұрақтар мұғалімдер обращавшихся психологқа, болып табылады "Ретінде ынталандыру оқушы оқиды.". Басталады 1 қыркүйек, барлығы келеді мектепке қуанышты, толық күш, мұғалімдер келеді отдохнувшие, толық ынта үйрету кішкентай болашақ ересек нәрсе жаңа. Бірақ бұл жерде өтеді бір айға жуық (қандай да бір сыныптарында артық, қандай да бір аз) және көрінісі бастайды түбегейлі өзгеріп отырған. Кейбір балалар жалғастырады қызығушылықпен мектепке баруға, кейбір еді көп еңбегі, себебі, біз білеміз, олар көбірек, ал кейбір аз сонымен қатар, өздері "отсиживают" оқу уақыты с нежеланием, сондықтан да кейде күрделі етеді жұмысты мұғалімге және сыныптастарына. Қалай шешуге бұл сұрақ, преследующий мұғалімдердің жылдармен?
Нақты әмбебап шешімі мүлдем барлық оқушылар үшін мұғалімдер мен біз емес таңдаймыз – бұл мүмкін емес. Бірақ бұл тренинг жасауға көмектеседі жеке бағдарлама проблемаларды шешу "ынталандыру" оқушылар үшін әрбір мұғалім. Біз талқылаймыз болса, бұл болуы тиіс қатысуға мұғалімнің жұмыс мен онда не керек аулақ болу керек.
Жаттығу: "Кімге көп ыңғайсыз?"
Бұл жаттығу бізге қажет, үшін "разрядить жағдайды". Мұғалімдер, әсіресе, ғана үйреніп жұмыс істей психологпен, болуы мүмкін кейбір кернеу. Мүмкін, үшін кейбір жұмыс форматында тренинг болады жаңалық болып отыр. Мұнда психологтың міндеті жұмсақ "енгізу" олардың бұл формат. Көрсету, бұл олар келіп емес, білу жаңа нәрсе, бірақ бастан бұл өзі. Пробуя өзіне мұғалім бірден болады түсіну, бұл қолайлы болады оның ал бұл ал мүлдем мінсіз. Сонымен сол істеп, жаттығулар тренинг, мұғалімге оңай болады енгізуге өзгеріс өз жұмысын, өйткені ол болады бұл бірінші ретінде айтатын, еді, мысалы, дәрістен кейін немесе оқуға кітаптар.
Тағы бұл жаттығу қажет біз үшін, жүктелді фокус мұғалімдері олардың өздерінің тікелей на оқушы, үшін мұғалімдер жоқ, адасу, біз тырысып жеңілдетуге жұмысқа әдісімен қолданғанда әр түрлі оның тәсілдермен.
Разделимся 2 команда "әдісімен бірінші-екінші", тек заменим және "оқушы-мұғалім".
Содан кейін береміз, әр команда тақырыбында талқылау үшін. Шарт бірдей. Өзгеруі болады тек субъект талқылау. Команда "мұғалімдер" шарт жауап: "Талқылаңыз 5 минут ішінде қандай жекеқиындықтар олар бастан мұғалім, егер сыныпта бар незамотивированные оқушылар?". Және осыған ұқсас шарты командалар "оқушылардың": "Талқылаңыз қазақстан 5 минут қандай жекеқиындықтар бастан незамотивированный оқушы?".
Қашан уақыт жұмысқа алмаса, біз выслушиваем әрбір команда кезек-кезек. Мүмкіндігінше, көрнекілік үшін, қысқаша жазу жауаптар екі команда тақтаға. Кейін жауаптар мұғалімдердің кол қорытынды. Болады сұрақтар тобы: "Бұл сол мына жердесі көресіз? Жалпы деп атауға болады бұл қиындықтар? Кімге олар жіберілді бәрінен? Кім бәрінен олардан зардап шегеді (зақымданады)?". Rsquo шығару, бұл әрине мұғалімі бастан қолайсыздықтар жетіспеушілігінен оқу мотивациясын, шығыс от оқушы. Бірақ бәрінен осы зардап шегеді оқушылар өздері, өйткені, олардың өмірі асқынады барлық жағынан, және олар білмейді – бұл жасау үшін шығу осы тор. Мұнда мүмкін көмектесу ғана ересек.
Мотивация және оның түрлері. Бұл бұл мүлдем мұндай үшін ол бізге?
Мұнда маңызды емес беруге анықтау, зачитывать олардың және талқылау олардың мұғалімдері олар ойлайды бұл туралы. Кейін ұйғарымдар мотивация және себебі, болады талқылау мысалдары әр түрлі мотивация. Егжей-тегжейлі тоқтап, на теріс мотивация, сөйлесу қандай туралы салдары мүмкін, егер үнемі бекітуге жағымсыз.
Мотивация (от лат. movere) — побуждение к іс-қимыл; динамикалық процесі психофизиологиялықжоспар басқарушы мінез-құлқын адам, айқындайтын оның бағыттылығы, ұйымшылдық, белсенділігіжәне тұрақтылық; қабілеті адам қызметінің қанағаттандыруға өз қажеттіліктерін.
Мотив (лат. moveo— двигаю) — бұл материалдық немесе тамаша пән қол жеткізу оның сөйлейді мағынасы қызмет. Мотив ұсынылды субъектіге түрінде ерекше уайым, мінездемесі не оң эмоциялар жылғы күту жетістіктері осы затты, не теріс, байланысты с тартылғандығын осы ережелер. Үшін сезіну дәлел талап етіледі ішкі жұмыс.
Сыртқы мотивация(экстринсивная) — мотивация, байланысты емес құрамында белгілі бір қызмет бірақ шартты сыртқы бойынша қатысты субъектісіне мән-жайлар.
Ішкі мотивация(интринсивная) — мотивация, байланысты емес сыртқы мән-жайлар, ал өзі ұстауға қызметі.
Оң және теріс мотивация. Мотивация, құрылған оң ынталандырулар деп аталады оң. Мотивация, құрылған теріс ынталандырулар деп аталады теріс.
Мысал: конструкциясы "егер мен наведу тәртібі үстелде, я получу кәмпиттер" немесе "егер менің қылықтарға болып табылады, онда получу кәмпиттер" болып табылады оң мотивация. Конструкциясы "егер мен наведу тәртібі үстелде, онда мені емес, атынан" немесе "егер мен боламын қылықтарға болып табылады, онда мені атынан" болып табылады теріс мотивация.
Тұрақты және тұрақсыз мотивация. Тұрақты болып саналады мотивация, ол негізделген. на мұқтаждықтары,адам өйткені ол талап қосымша толықтыру.
Негативті мотивация— ояту, туындаған түсінуге ықтимал жағымсыз, қиын жазаларды мүмкін тұтынған орындамаған жағдайда қызметі. Мысалы, оқушының оқуға мүмкін ынталандыру талаптар қауіп-қатер мен ата-аналар, қорқу алу қанағаттанарлықсыз бағалау. Оқу әсерінен мұндай дәлел иеленеді сипаты қорғаныш іс-әрекеттер және болып табылады мәжбүрлеп.
Қазақстан жағдайда әрекет жағымсыз мотивация адамның ізгілігі, қызмет алдындағы қорқыныш ықтимал неприятностями немесе жазалау мен ұмтылысын оларды болдырмау. Ол талқылайды мысалы: "Егер мен олай істемедім, онда мені күтіп тұр жоқ". Бұл жұмылдырады қызмет әсерінен жағымсыз мотивация.
Қазақстан бұл біз тренинг айтатын боламыз тікелей туралы оқу мотивация.
Оқу мотивация– бұл процесс, ол іске қосады, жібереді және қолдайды күш-жігерін бағытталған орындау оқу қызметі. Бұл күрделі кешенді жүйесі құрылатын ниетпен, мақсаттары, болатын реакциялар сәтсіздікке, настойчивостью және қондырғылармен оқушы.
Сөйлесейік туралы тізбегінде мотив-мақсаты.
Бұл тізбек болып табылады ажырағысыз, өйткені мақсаты мүмкін қол жеткізілді жоқ дәлел, ал мотив мүмкін емес мүмкін негізінде қалыптастырылды мақсатынсыз. (Қр анықтау себебі көрсетілген: мотив — бұл материалдық немесе тамаша пән, қол жеткізу оның сөйлейді мағынасы қызмет. Яғни біздің тізбегінің мотив-мақсат "мотив" - бұл қызметі, ал "мақсат" - бұл қызметтің мәні, яғни, оның мәні.)
Белгілейміз 2 түрінің себебі – "понимаемые" және "осмысленные".
Понимаемые себептері міндетті емес әкеледі мақсаттары, онда қалай осмысленные себептері әрқашан жетеді оның. Мысалы понимаемого себебі: оқушы біледі, - деп жүре мектепке алуға білім, прилежно оқиды - бұл оның борыш, бірақ жетеді ме ол мақсат – "табысты оқу, оң "бағалау? Жоқ міндетті түрде. Мысалы, осмысленного себебі: ата-аналар қойдық шарт-балаға, ол бармайды қыдыруға (ойнау), әзірге ана " сөзін түрлі т уроки. Бұл кезде санасында бала қалады понимаемые себептері (жақсы бағалау, борыш), бірақ олар психологиялық недейственны, ал тиімді оған нақ шарт-ата-аналар.
Мұнда керек осторожнее бірден кейін мысал осмысленного себебі қатынастарында теріс және теріс мотивация. Қажет екпін, бұл жақсы пайдалану әдісі оң мотивация, ал бұл үшін қажет дәл осы қарым-қатынас баламен, ол өзі қарсы емес ынталандыру өзіне бір (өйткені, ересектер де солай жасайды).
Сонымен күнәдан, мұғалімдерге туралы бұл қолданылса көп ата-аналар тәрбиелеу. Онда бар болады советовать ата-аналарға оң ынталандыру балалар, бірақ, үшін граничило с избалованностью. Мысалы, болады ұсынуға бару да какое-нибудь қызықты орын нұсқа – мұражай немесе театр, егер бала жақсы аяқтайды тоқсан негізге ала отырып, оның мүдделерін (ұсынуға болады оған таңдау өзіне немесе ұсынуға таңдау бірнеше нұсқалар). Қазақстан нәтижесінде алады. мен үшін награда өздерінің өнерлері, өткізеді уақытта пайдалы.
Бұл сол істеу учителям? Қалай мектеп жағдай қызықтыру оқушының иә солай, ол үшін тағы да және "уносил" бұл хабарлады үйге приходил оған кері?
Жаттығу: "Ми штурм"
Жаттығулар сериясынан жалпы талқылау іс жүзінде әрқашан қамтиды барлық құрамдас білдіру бастап біз жұмыс жасайтын боламыз бұдан әрі.
Болады бөлу қатысушылардың 2 команда (немесе одан да көп) және леша бір жағдайы, содан кейін салыстыру жауаптар. (Сонымен қатар, соңында жаттығулар екпін деп мұғалім әбден мүмкін жүргізу табу жаттығулар сабақтарында немесе сынып сағаттарында.)
Мысалдар шарттарын жаттығулар (жауаптар - Қосымшасында 3):
"Мысық, ол жақсы көретін поспать"
Мысық аптекаря бірі Женева Жаңа Пиното жақсы көретін ұйықтауға витрина. Де тырысты Жан өшіру нашақорлар тастайды оның әдеттер ештеңе көмектесті – қайта-қайта мысық пробиралась бұл витрину және тәтті онда засыпала. Ал, рет мысығы жоқ өшіру нашақорлар тастайды, тура ойлап қалай үйренген бұл пайдасына. Бұл ойлап тапқан иесі мысық?
"Етік үшін қаз"
Болды уақыт ресейліктер поставляли Еуропаға қаз. Әсіресе ценились сұр қаздар тула жыныстары. Ал перемещались құс "батыс" нарығы ең үнемді тәсілімен – бармақпын. Бірде саған көлік шығындар да, тоңазытқыштарды... Және жем бойында жолдарды сонда жеткілікті болды. Бір қиындатты қозғалысы: нәзік қаздың табандары сбивались қазақстан қан желтоқсандағы ұзақ жолдар. Орыс жеткізушілер выручила тапқырлық. Бұл олар ойлап тапқан?
"Ақша үшін Құдайдың"
Епископ Орлеаннан Арнуль бұған дейін 1000 жылдың задумал қайта құруға "керемет осылайша" шіркеуі Сент-Круа. Және ақша бұл болды. Бірақ байлық шіркеу емес, сонымен көрсету керек. Қалай сол салу бай храмы, емес кичась байлығы?
Кейін жаттығулар "жинау" кері байланыс қатысушылардың тренингтің. Сұраңыз, сізге бір қызық, дәл қызықтырды бұл қиын болды. Олар қалай ойлайды – пайдасы етуі мүмкін ұқсас тапсырмалар оқу процесінде.
Үшін табысты қалыптастыру оқу мотивациясын қажет есте сақтау бір өрнек:
Сезім дербес іздеу білімді + сезіну, бас бостандығынан таңдау + сезім табыстылық (құзыреттілік) = табысты оқу қызметі оқушы.
Бұдан әрі нақтылау маңызды толығырақ әрбір қосылатын.
Сезім дербес іздеу білімді.
Ұраны: "Біз бұл өзіңіз!"
Бас көзі оқу мотивациясын (иә және мотивация жалпы) болып табылады сезім өзіне белсенді қатысушысы процесс. Бұл орынды қолдануға процесінде ең сабақ. Ұжымдық қатысуы, ми штурм – рет мұндай нәрселер бұған ықпал етеді.
Мұнда қолдануға болады техника "Проблемалық сұрақтар". (Қосымша 1)
Егер ересек (мұғалімі, ата-ана) пайдаланады мұндай сұрақтар тегінің, балаға түсінеміз шынайы тағайындау оқу – үйрену ойлау, қолдану алған білімдерін бағдарлану өмірлік жағдайларда.
Маңызды!
Жоқ ұмытып қайталауға, бұл у әрбір бар право на ошибку. Болсын жақсы оқушы қателік жасайды, жасай отырып болжамдар беруде жаңа материал қарағанда промолчит және жасайды дұрыс емес болжам өзіндік жұмыс.
Жоқ ұмытып мадақтауға. "Молодец, сен сұрақ берді жақсы сұрақ" - мұнда біз назар оның әрекет – оқушы өз бетімен іздеді және тапты, бұл оған керек!
Тағы бір техника бұл үшін қосылғыш "Білемін – білмеймін – менің" (Қосымша 1). Өте әсерлі қабылдау-рефлексия. Сонымен қатар бұл ықпал етеді түсінуге балаға қайдан және қайда жылжиды оқу процесінде, үйретеді целеполаганию және жоспарлау.
Сезім таңдау бостандығы
Ұраны: "Біз таңдай!"
Жаттығу "Неге сен ходишь мектепке?"
Ұсынамыз мұғалімдерге ұсынуға өзіне дейінгі, ол ересек (мұғалім, ата-ана) сұрақ: "Неге сен ходишь мектепке?".
Содан кейін жауаптар мұғалімдері рөлінде оқушы жазылады тақтаға арналған көрнекілік. Және бұл жауаптар талқыланады. Сұрадық, олар ойлайды, қарап бұл жауаптар, егер назад мұғалімнің рөлі онда қандай сезім ой олар тудырады?
Кезең сол үшін баланың бұл сұрақтың риторикалық – бала жоқ таңдау жүре – жоқ, жүре мектепке. Бұл сезім, бұл таңдау жоқ, өзі қабілетті өлтіру ниет жоқ тек үйрену, бірақ қабылдау мектепке оң.
Маңызды!
Бастама баланың тез сөнеді, егер ол сезінеді "заданность", ал "выбранность"!
Бұл ма екен, осы? Иә, дегенмен еді жай ғана қадағалауға үшін "сүйікті" кез келген сөз тіркестерін қолданған дұрыс ересек. Аз қолданамыз фраза: "Сіз, сізге керек, сіз", ал көп сөз бен наталкивающих на осмысленность мектеп ережесін: "Сізде мұндай болса, нұсқалары, сіз бұл және бұл..." және т. б.
Мұнда біз жатқызуға техниканы Таңдау " үй тапсырмалар" және схемасын, повышающую тиімділігі балалар. (Қосымша 2)
Сезім құзыреттілік
Ұраны: "Менің бұл сонда! Мен үйрендім!"
Жаттығу "Кто я":
Ұсынылады адал және ашығын аяқтау ұсыныстар:
- Мен мақтанамын өзіңмен, ал ...
- Мен симпатичный адам, өйткені бұл ...
- Менде бар мұндай екі тамаша сапа ...
- Бірі үздік заттарды, олар менің жасады(а) өмір ...
Сұрақтар талқылау:
Қиын болды ма жауап беру сұрақтар? Неге?
Бастан сіз қиындық, қашан жазды өзі туралы жақсы""?
Барлық адамдар жалғастыруда ынта - нәрсе, тек егер деп санайды құзыретті. Егер бізде үнемі бір нәрсе дұрыс емес – біз перестаем бұл. Балалар ерекшелік емес. Біздің міндетіміз бойы барлығы оқыту тұрғызуға үміт, бұл баланың қолымнан келер болса, ол оған мүмкін емес жасауға болады, бірақ бұл қажет уақыты. Жетістік әрқайсысының өз – біз әртүрлі қабылдаймыз біздің жетістіктеріміз мен сәтсіздіктері. Біреу қуанады малейшему прогреске, біреуге осы жеткіліксіз. Қажет атап кез келген қол жеткізу оқушының, тіпті егер ол, меніңше, елеусіз.
Мұнда мұғалім тағы да сол пайдалана алады сөздік нығайту, жақсы түрінде +, -, +, үшін оқушы ұмытқан, бұл қазір жақсы шығады, бірақ ол қажет тағы жұмыс істеу.
Жоқ ұмытпаңыз– мотивация мүмкін сөз сөйлеу жақсы көрсеткіші деңгейдегі психикалық амандық оқушының!
Аяқталады психологиялық тренинг дәстүр рефлексией. Мұнда сұрауға болады қатысушылардың тренинг шеңбер айту, бұл пайдалы олар осыдан бүгін, бұл қызық, не көрінді күрделі.
Тізімі әдебиет
Уикипедия, қазақша ашық энциклопедия. Еркін энциклопедия. - ru.wikipedia.org
Көрмесі жұмысын бастады Ю. Б. Қарым-Қатынас с ребенком. Қалай? - М.: АСТ, 2014.
Семенова Е. М. Тренинг эмоционалды тұрақтылық педагог: Оқу пособие. – 3-е изд. – М.: Психотерапия, 2006.
Фаер С. А. Полцарства идеясы үшін! // Серия "Кітапхана Әлем 2.0" / Кн. 4. Авторлары сост. С. А. Фаер, В. И. Тимохов. – М.: ВИТА-ПРЕСС, 2016.
Сайт МБОУ ШІ Заречный "ЦППМиСП" (zar-centr.ru), бөлім үшін педагогтар. Авторы белгісіз.