"Менің құқығым мен міндеттерім"
Мақсаты: деңгейін Арттыру, құқықтық сауаттылықты дамыту, азаматтық – құқықтық мәдениет.
Міндеттері: птаныстыру Всеобқатысатын адам құқығы Декларациясы, конвенцией БҰҰ-ның бала құқықтары туралы Заңына, ҚР "бала құқықтары ТУРАЛЫ", формировать оң отнтуралышешім заңдарға және оларды орындау. Түрткі болуға оқушыларды талдауға жағдай тұрғысынан алғанда, құқық және мораль, бұлоспитывать рухында заңдылық және құқықтарды құрметтеу және басқа адамдардың.
Қымбатты, балалар! Қараңызшы, бір-біріне, жымиыңыз, жіберіңіз бөлшегін жақсы көңіл-күй наразылығын білдірген бойынша парте. Міне, көріп отырсыздар, сіздің күлкі болды жұмыстар кіреді және өте сыныпта.
"Білуге, өз құқығын білу және олар үшін күресуге –
демек, мықты болу. Құқығын сыйлау басқа –
демек, әділ болу. Өмір сүру құқығы бойынша –
бұл бейбітшілік пен келісімде өмір сүру".
(халық даналығы)
Ерте-ертеде – көптен бері, мыңдаған жыл бұрын жер бетінде пайда болған адамдар. Олармен бірге пайда болды және басты сұрақ: бұл адамдар жасай алады және не мүмкін емес? Олар бар пралекінші, ал бұл-жоқ? Мен білсем, олар үшін бұл мәселелерді шешу: әңгімелесуде өзара көмегімен әр түрлі шешімдер арқылы халықаралық келіссөздер. Мәселен, әлемде пайда болды адам құқықтарының Жалпыға бірдей Декларациясы, оған сәйкес әрбір азамат құқығы бар чувжетілдіру, өзін қоғамда қорғалған. Ал біздің құқық қорғайды Конституция – зақстандағы заң Мемлекет. Конституция қорғауды қамтамасыз етеді құқықтарын ересектер мен балаларға. Балалардың құқықтары қорғалады және халықаралық деңгейде – Конвенция БҰҰ-ның (Біріккен Ұлттар Ұйымы), бала құқықтары туралы.
Және бүгін біздің іс-шараға біз егжей-тегжейлі әңгімелесетін боламыз балалардың құқықтары мен міндеттері туралы. Сонымен, сынып сағатының тақырыбы "Менің құқықтарым мен міндеттерім".
Бала құқығы
Ғана пайда болады бала
Бастайды әрең дем
Ол қазірдің өзінде ол сәби кезінен
Барлық құқықтары.
Ол өмір сүру құқығын
Дамып, дос,
Болуы кең, тату-үй,
Көру тыныш тыныш ұйқы,
Дәрігерлер көмек алуға,
Оқуға, демалуға,
Мүмкін көңілді және сау
Таң қалу нәрсе жаңа,
Мен сүю және сүйікті болуы
Ол әлемде жалғыз емес.
Әрбір адам, әсіресе, балалық шағында мұқтаж махаббат пен қамқорлық, жақсылық қатысты өзіне. Ең бастысы, бұл әрқашан есте сақтау керек ересектер - бұл олардың алдында адам, личлігі өз мұқтаждығын және сыйға тартылды, оларға ұқыпты қарау керек құрметпен. Біз бүгінами тиіс қайталау және білуге, жаңа құқықтары мен міндеттері бала.
Бұл не бар? (мұхаммад бала).
Бала құқығы - бұл белгілі бір мүмкіндіктер беріледі балаларға үшін, бстуралыеді өмір сүру және взрослеть.
Кел талдайық қандай болады? (тақтаға)
Бірақ ұмытпаңыз іске асыру сіздің құқықтарын бұзбауға тиіс құқықтары, басқа да балалар – бұл кез-келген мемлекеттің болашағы. "Бала құқықтары туралы БҰҰ конвенциясы" - бұл халықаралық айқындайтын құжат, балалардың құқықтары, білім алу, демалу, бос уақыт, және тағы басқалар. Конвенция қабылданды 1989 жылы бекітілді дүниежүзілік халықаралық Біріккен Ұлттар Ұйымы.
Ал қазір ұсынамын сізге аздап ойнауға. Я буду перечислять құқықтары мен міндеттері. Егер атаймын бар болса, онда сіз поднимаете руки вверх, ал міндеттері – онда хлопаем в ладтуралыши.
Қорытынды: Барлық біз құқық. Өз құқығымызды қорғай отырып, біз ұмытуға және өз міндеттері, сондай-ақ бұзбауға тиіс құқықтары, басқа адамдардың.
Қазір біз сізбен қараймыз құқықтық жағдайды мысалында танымал ертегілер мен птуралыпробуем бөлшектеп, қандай құқықтың бұзылғанын олардың кейіпкерлерінің
(Көрініс 1 русская народная сказка "Морозко")
(Шығады, атасы, донбасстағы арналған орындық, сосын әйелі шығады және донбасстағы жанында. Барлық басқа, жүзеге асырылады грызут семечки).
Ертегіші: Жил-был атасы, иә, екінші әйелі. Мен атамның атты қызым мен қатындар дейінгічка. Барлығы біледі, қалай өгей анасымен бірге тұрған тірі: перевернешься - бит және перевернешься - бит. Ал туған қызы үшін бәрін де жасайды гладят по головке: "Умница!" Падчерица отын мен суды оқиға орнына жүреді, пеш су астында қалды, оқиға орнына метет дейін жарық. Ештеңемен старухе емес угодишь барлық емес, барлық көркем. Жел болса да пошумит, иә затихнет, ал ескі баба расходится – уақыт уйметқойылады. Міне, өгей шеше мен ойладым падчерицу күн жарықта сжить.
Мачеха: Вези, вези оны, шал, қайда хочешь үшін, көздерім оны көрген емес! Вези оны орманға трескучий мороз!
Ертегіші: Шал затужил, жылап жіберді, алайда істеу үшін ештеңе: қатындар жоқ
переспорить.
Шал: Собирайся, аяулы қызы (кетеді).
Сонымен, балалар, еске түсіріп ертегі? Менің қандай құқығы посягала старуха туралыткиюге к падчерице?
Дұрыс, балалар! Бұл қатыгез әйел бұзған бала құқығы. Ол подвергала өмірі мен денсаулығына қыздар қауіптілік. (ҚР конституциясы 16-бап 1-тармақ, 15-бап 1-т., 27-бап 2-т.; адам құқықтарының Жалпыға бірдей декларациясы 5-бап).
Қазір сіз көресіз үзіндісін басқа да ертегілер. Көріңіз тап осы ертегі. Какое құқығына озбырлық қылған онда?
(Сценка 2 Ганс Христиан Андерсен "Снежная королева")
Герда: Әже, ал шындығында, бұл Снежная Королева алмайды мұнда кіруге болады?
Кай: Мейлі ғана қолданып көреді! Мен посажу оны жылы печку, ол мен кондукторлардың.
Әжесі: Кай, давай видео, ол туралы әңгіме.
Кай: Ах, мені кольнуло тікелей жүрегіндегі нәрсе попало көз! Мен ештеңе көріп тұрғаным жоқ.
Герда: (обняв Кая). Сорлы, бұл бәлкім айна сынығы Снежной Королевы. Теперь твое сердце айналады бөлігін мұз (жылайды).
Кай: сен плачешь? Маған мүлдем зақым емес. Қандай сен көріксіз боласың! Фу! Мен раушан қандай гадкие! (итеріп вазу).
Герда: Кай, сен не істейсің?
Кай: Қара, қаншалықты бұл қаршалар далада әдемі қарағанда, бұл раушан (қарап терезе).
Герда: Кай, бұл кім?
(Кіреді Снежная Королева).
Қар Ханшайымы: Кай, мен көріп тұрмын саған ұнайды менің қаршалар! Кеттік менімен, мен көрсетемін саған көп ақшақар және басқа да әдемі заттар. Ал тағы беремін саған балмұздақ.
Кай: Жоқ, мен барамын сенімен! ( Снежная Королева накрывает оның плащом және олар ухтуралыдят)
Кай: (кричит) Герда, сақта мені. Маған суық!
Герда: Ол ұрлап, оның. Кай, мен міндетті түрде сені спасу.
Қалай деп аталады бұл ертегі, қандай құқығы бұзылған Қар Ханшайымы?
Дұрыс, балалар, тыйым салынған балаларды ұрлау және оларды саудалау. Балалар заттары. Балалар – ол адамдар. Адамдар тиесілі емес басқа ешкімге керек.
(Дүниежүзілік декларация адам құқықтары-бап 3,4)
(Сценка 3 Карл Коллоди, ал аударған осы тамаша ертегі Алексей Николаевич Толстой "Золотой ключик, или Приключения Буратино"
(Буратино орналасқан көрермендер залында. Шығады Пьеро).
Пьеро. Сәлеметсіз бе, менің атым Пьеро... Қазір біз разыграем алдыңызда облысының.
(Выбегает Арлекин)
Арлекин. Сәлеметсіз бе, мен - Арлекин! (К Пьеро.) Сен хнычешь, дуралей?
Пьеро. Мен төлеймін, себебі менен қашып кетіп қалдым менің Мальвина, қыз көгілдір бұқатуралыөздері.
Арлекин. Ха-ха-ха! Міне дуралей! Почтеннейшая көрермен, тек кейде қыздар гтуралылубыми шаш?
(Жауаптар көрермен. Пайда Буратино).
Арлекин. Глядите - бұл Буратино!
(Буратино сахнаға шығуы).
Барлық қуыршақтар. Бұл Буратино! Бізге плутишка Буратино!
Қарабас (грозно). Бұл сен, кішкентай алаяқ, бүлдірді менің тамаша комедию?! Ал, ақымақ қуыршақ, тез арада сахнаға!
Атқылап оларды қамшы соқты. Тапшы Буратино үшін жең.
Қарабас. Ал сені, Буратино, керек хорошенько атқару өндірісін есептен қысқартуыңызды сұранамын. (Тащит Буратино үшін кулисалар, мүмкін сыйлығын-қуыршақтар қамшы соқты.)
Барлық қуыршақтар. Кедей, кедей Буратино, бұйырады, оған от злого Карабаста Барабаса! (Жылайды.)
Бұл ертегі, және қандай құқығы болды, оған бұзылған? Дұрыс демалу құқығы және бос уақыт (адам құқықтарының Жалпыға бірдей декларациясы 24-бап)
Бала құқықтары туралы Конвенция береді әрбір баланың демалуға және бос уақытын өткізуге құқығы бар қатысуға ойындар мен ойын-сауық іс-шаралар және барлық ересектер құрметтеуге тиіс және ынталандыру баланың мәдени және шығармашылық өмірге.
(Көрініс 4 жазды бұл ертегі Шарль Перро, ал аударған Иван Сергеевич Тургенев "Золушка")
(На стульчике отырады Золушка болса тігеді).
Дауысы: Назар Аударыңыз! Назар аударыңыз! Бүгін кешке ханзада ұнайды бал. Барлығы шақырылады танымал адамдар!
(Пайда сестры).
1-ші қарындасы: Золушка! Сен менің? Бізді шақырады бал ханзада.
2-ші қарындасы: Көмектес бізге қайын марапатталды. (Золушка көмектеседі).
1-ші қарындасы: Ал, Золушка, менің саған баруға бал?
Золушка: сіз, сестрицы? Сіз күліп жатырмыз надо мной! Неше пустят сарайына бұл көйлек және башмаках?
Мачеха: (стажыңыз) Сұлу менің, сіз жиналды?
2-ші қарындасы: Қазір, маменька, тек айна көреміз. Золушка копается, еш бізді оденет.
Золушка: Матушка болады, мен де барамын? Мен надену какое - нибудь ескі көйлек сестриц.
Өгей шеше: Мен ойлау забудь! Жетпеді әлі, сен осындай күйде жасөспірімдерге қызықты болған қр пржәнежеке қоғам. Иә сенде істер көп: жынысы үй сыпырып, кешкі ас дайындау, ыдыс-аяқ перемыть, отырғызу раушан менің терезе алдында, перебрать гречку және бұршақ. Ал егер управишься, онда мтуралыжешь кейін келе бал.
Золушка: Мен үш sim-барлық айтатын. Кедей мен, бақытсыз! (Жылайды.)
- Ертегісін білді? Қандай құқықтары бұзылған жағдайда, осы ертегіде? Еңбек құқығы туралытдых және бос уақыт.
Зұлым өгей шеше бұзған құқық баланың демалуға және бос уақытын өткізуге, запретив Золушке баруымыз бал, сондай-ақ заставляла орындауға непосильную қыздың өтті. (Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы 24-бап)
Бірнеше баптарында Конвенцияның әңгіме құқығы туралы өз пікірін және свтуралыбодное ойлау, құқығы туралы болуы выслушанным. Егер сізді ойы не туралы деп ойлайсыз күшіне ереже высказывайте оны, мысалы, осындай нысанда:
Жаңа заң
Сағат бастығы бола арасында заң -
Велел болсам да, заң шығару, ересектер үшін міндетті.
"Демалыс күндері, - ілімінде ол, - бір, жоқ, біз, ата-аналар,
Театрға, циркке, стадионға жол бермеуге ретінде көрермендер".
Болсын жазу - әріптер покрупней! - ол жерде ашық айтылады:
Кіру "мамам, папам жоқ строжайше тыйым салынады".
Сонда еді түсінген олар - барлық ересек қоғамдастық
Ретінде балаларға мереке күндері олармен бірге қалаймыз.
Конвенция жазылған ескере отырып, барлық жас санаты бойынша. Адам өсіп, нығайып, бекітіліп, өмірлік тәжірибесі. Ол көтеріледі жас сатылары, және әрбір жаңа сатысы осы Конвенцияның бар қажетті құқықтар мен кепілдіктер.
Мои права (қалжың)
Баланың құқығы бар
Ұнтақ жарма ботқасы, жоқ бар,
Ал тағы сұрай бұл ретте
Шоколадную кәмпиттер.
Құқық секіруге және тентектік,
Арналған салфетка шай сарай,
Төбелесе с братиком жастықпен,
Разбросать өз ойыншықтар.
Исчеркать,кітаптағы суреттерді
Дернуть үшін құлақ братишку,
Міне, көп түрлі құқықтарды!
Бұл достары емес пе? (талқылау)
Балалар көп құқықтарын, бірақ балаларда бар және міндеттері. Сіз қалай ойлайсыз қандай? (выскалзывания бала).
Дұрыс керек әнді кеңестер, ата-аналар мен олардың талаптарын орындауға, көмектесуге үйде анасы мен әжесіне, салауатты өмір салтын қадағалап, өзінің сыртқы түрімен. Алжбірақ мойынсұнуға мұғалімдер, олардың талаптарын орындауға, өзіңді сыпайы, кросстан кездескен кезде, тәртіпті болуға, үлкендерді жоқ ссориться по пустякам с друзьменми. Көріп отырсыздар, көптеген міндеттерді балаларда.
Бұл туралы бүгін біз айттық? (бейнеролик)
Біздің барлық құқықтары қорғайды және әрбір сотта тұр мүсіні "Фимины" – богини пралвосудия. Ол тостаған таразы – бұл таразы сот төрелігі, оны көздің перевязаны лентамен, бұл және павлодар облыстарының өңіраралық интеграцияачает – тәуелсіздік шешім қабылдау, өйткені, сот шешімі – бағынады, барлық адамдар, ал сот тек заңға бағынады. Семсер оның қолында білдіреді билік заң. Бүгін біз сіздермен бар таразы сот төрелігі. Бір тостаған бұзу үшін заң мен тәртіпті елде, ал басқа елде тәртіп, құрметтеу және адам құқықтарын қорғау.
Ойланыңыз және еңбекке, қай елде келеді, және сіз өмір сүруге?
Сіз үстелдерде стикерлер, жазыңыз, мен істемедім үшін біздің қаламызда болды құқықтық тәртіп"?
Ал енді ойланып көрші және бекітіңіз сіздің стикер сол ұжымымның, сіз дұрыс деп санайсыз.
. Барлық еңбегі үшін рақмет.