Мектебімізде кәсіптік бағдар беруді ұйымдастыру оқу-тәрбие жұмысы құрылымындағы бағыттардың бірі болып табылады және оқу үдерісіне барлық қатысушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде әлеуметтік кепілдіктерді қамтамасыз етуге бағытталған.
Мектепте оқу жылының басында кәсіптік бағдар беру жоспары бекітілді, ол мектептің ағымдағы оқу жылына арналған жұмыс жоспарының бөлігі болып табылады.
Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру кезінде келесі принциптер сақталады:
1) Жүйелілік пен сабақтастық – кәсіптік бағдар беру жұмысы тек магистранттармен жұмыс жасаумен шектелмейді. Бұл жұмыс бірінші сыныптан он бірінші сыныпқа дейін жүргізіледі.
2) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне және қызығушылықтарының қалыптасу деңгейіне, құндылық бағдарлары мен өмірлік жоспарларының айырмашылығына, оқу үлгерімінің деңгейіне байланысты сараланған және жеке көзқарас.
3) Оқушылармен және ата-аналармен кәсіптік бағдар беру жұмысының жаппай, топтық және жеке формаларының оңтайлы үйлесімі.
4) Мектептің, жанұяның, кәсіптік лицейдің, қоғамдық ұйымдардың қарым-қатынасы.
5) Кәсіптік бағдар берудің өмірмен байланысы.
Мектепте оқу жылының басынан бері «Сенің таңдауың» кәсіптік бағдар беру үйірмесі өткізілуде. Жоспар бойынша 8-9 сынып оқушыларымен 17 сабақ өткізілді.
Сондай-ақ студенттермен «Мамандықтар калейдоскопы» квест ойыны өткізілді.
Кәсіби қызметтің әрбір саласы бойынша қызығушылық таныту дәрежесін анықтау үшін: «адам-адам», «адам-табиғат», «адам-технология», «адам – белгі жүйесі», «адам – көркем бейне» 9 және 11 сынып оқушыларымен DDO әдісі (дифференциалды диагностикалық сауалнама) авторы Е.А. Климов.
Диагностика мақсаты:студенттердің мамандық таңдауға дайындығын анықтау.
Респонденттер:9-11 сыныптар.
Оқушылардың жалпы саны: 10
Күні:07.12.2021
Тест нәтижесі:
Жоқ. |
Ф.И |
Сынып |
Жалпы ұпай |
Дайындық деңгейі |
бір |
Дель Дмитрий |
тоғыз |
он төрт |
Дайындықтың орташа деңгейі |
2 |
Зуев Дмитрий |
тоғыз |
19 |
Жоғары қолжетімділік |
3 |
Санников Юрий |
тоғыз |
жиырма |
Жоғары қолжетімділік |
4 |
Ткаченко Карина |
тоғыз |
жиырма |
Жоғары қолжетімділік |
бес |
Дулап Тигран |
10 |
он төрт |
Дайындықтың орташа деңгейі |
6 |
Ягяева Лера |
10 |
19 |
Жоғары қолжетімділік |
7 |
Аксенова Элизабет |
он бір |
он сегіз |
Жоғары қолжетімділік |
8 |
Лазаренко Марина |
он бір |
|
Жоғары қолжетімділік |
тоғыз |
Стрельцова Анастасия |
он бір |
16 |
Дайындықтың орташа деңгейі |
10 |
Тащеев Роман |
он бір |
10 |
Төмен қолжетімділік |
Қорытындылар:9-11 сыныптар арасында жүргізілген сауалнама, мамандық таңдаудағы дайындық деңгейі бойынша төмендегілерді байқауға болады 6 оқушының мамандық таңдауға дайындығы жоғары, яғни олар мамандық таңдауға шешім қабылдады. мамандық, 3 орташа деңгей, олар мамандық таңдауда әлі өз таңдауын толық жасамаған, күмәнданады. Мамандық таңдауда 1 оқушы шешімін таппаған.
Респонденттер:8-10 сыныптар.
Оқушылардың жалпы саны:18 оқушы
Күні:07.12.2021
Тест нәтижесі:
Жоқ. |
Ф.И |
Сынып |
төтенше жағдай |
Бсен |
HH |
CHZ |
FH |
бір |
Веселов Дмитрий |
8 |
2 |
8 |
бес |
2 |
3 |
2 |
Голубева Екатерина |
8 |
6 |
2 |
3 |
3 |
6 |
3 |
Йорш Максим |
8 |
2 |
7 |
бес |
3 |
2 |
4 |
Қысқы Арина |
8 |
6 |
бір |
6 |
бір |
6 |
бес |
Иващенко Ксения |
8 |
2 |
бір |
6 |
3 |
8 |
6 |
Қалайдин Виктор |
8 |
2 |
7 |
бес |
3 |
2 |
7 |
Лазаренко Александра |
8 |
бір |
3 |
6 |
6 |
3 |
8 |
Ламакин Михаил |
8 |
6 |
4 |
бір |
4 |
8 |
тоғыз |
Мезин Андрей |
8 |
6 |
3 |
3 |
2 |
6 |
10 |
Мезин Сергей |
8 |
8 |
3 |
3 |
3 |
3 |
он бір |
Шелег Алина |
8 |
2 |
бір |
7 |
бес |
бес |
12 |
Шкитина Александра |
8 |
2 |
бір |
7 |
6 |
3 |
13 |
Дель Дмитрий |
тоғыз |
бір |
7 |
3 |
бес |
4 |
он төрт |
Зуев Дмитрий |
тоғыз |
3 |
4 |
6 |
3 |
бір |
15 |
Санников Юрий |
тоғыз |
2 |
3 |
7 |
2 |
4 |
16 |
Ткаченко Карина |
тоғыз |
4 |
2 |
7 |
7 |
2 |
17 |
Дулап Тигран |
10 |
3 |
6 |
3 |
4 |
4 |
он сегіз |
Ягяева Лера |
10 |
2 |
0 |
бір |
бір |
бес |
Мамандық түрлері
адам табиғаты
Техникалық адам
ер адам
Адамның белгілер жүйесі
Адамның көркем бейнесі
Нәтижелерді талдау:
I. «Адам-табиғат». Егер сіз бақшада жұмыс істеуді, өсімдіктерді, жануарларды күтуді ұнатсаңыз, биология пәнін жақсы көрсеңіз, онда «адам-табиғат» типіндегі мамандықтармен танысыңыз.Голубева Екатерина, Зима Арина, Ламакин Михаил, Мезин Андрей, Мезин Сергей – 8 сынып.
II. «Адам-технология».Егер сіз физика, химия, электротехника пәндерінен зертханалық жұмыстарды ұнатсаңыз, макеттер жасасаңыз, тұрмыстық техниканы түсінсеңіз, машиналарды, механизмдерді, аппараттарды, станоктарды жасағыңыз, басқарғыңыз немесе жөндегіңіз келсе, онда «адам-техник» мамандықтарымен танысыңыз. «.Йорш Максим, Калаидин Виктор-8 сынып,
Дель Дмитрий – 9 сынып, Дулап Тигран – 10 сынып.
III. «Адам-белгі жүйесі».Егер сіз есептеулер, сызбалар, диаграммалар жасауды, файлдық шкафтарды сақтауды, әртүрлі ақпаратты жүйелеуді ұнатсаңыз, бағдарламалау, экономика немесе статистика және т.б. айналысқыңыз келсе, онда «адам – белгі жүйесі» сияқты мамандықтармен танысыңыз. Бұл түрдегі кәсіптердің көпшілігі ақпаратты өңдеумен байланысты.Зима Арина, Иващенко Ксения, Шелег Алина, Шкитина Александра – 8 сынып, Зуев Дмитрий, Санников Юрий, Ткаченко Карина – 9 сынып.
IV. «Адам-көркем бейне».
«Адамның белгі жүйесі» типіндегі кәсіптердің көпшілігінің өкілдері үшін еңбек пәні:
• көркем образ, оның жасалу жолдары.
Лазаренко Александра, Шкитина Александра - 8 сынып,
Ткаченко Карина – 9 сынып.
V. «Адам-адам».
Голубева Екатерина, Зима Арина, Ламакин Михаил, Мезин Андрей, Иващенко Ксения – 8 сынып, Ягяева Лера – 10 сынып.
Кәсіби бейімділіктерін, қалаған білім саласын, жоспарланған бейінді анықтау мақсатында 9 және 11 сынып оқушыларымен сауалнама жүргізілді.
«Кім болғың келеді?» деген сұраққа. келесі жауаптар алынды:
Қорытынды: статистикалық талдау тоғызыншы сынып оқушыларының жұмысшы мамандықтарға тартылатынын, олар әскери мамандықты бірінші орынға, ал дәрігер, автомеханик, инженер, конструктор, мұнайшы екінші орынға қоятынын анықтауға мүмкіндік береді.
11-сынып оқушылары республикадағы еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтарды ескере отырып, өз мүмкіндіктерін барабар бағалайды.
Сонымен қатар, 11 сынып оқушылары вебинарларға қатысты:
Кәсіптік бағдар беру жұмысының нәтижелерін қорытындылай келе, мынадай қорытынды жасауға болады: