Бекітемін:
Директоры мектеп:
_______________ Баймағамбетов В. С.
Ақпарат
туралы бағыт-бағдар беру жұмыс
қазақстан КММ "Журавлевка орта мектебі"
үшін 2019-20 оку жылы
Ұйымдастыру кәсіптік бағдар беру мектеп болып табылады жолдама құрылымында оқу-тәрбие бағытталған қамтамасыз етуге әлеуметтік кепілдіктер мәселелері кәсіптік өзін-өзі анықтау барлық қатысушылар білім беру процесс.
Қазақстан мектепте бекітілген кәсіптік бағдар беру жоспары жұмыс болып табылатын жоспарының бөлігі мектеп ағымдағы оқу жылы бар стенд "Мамандық таңдау – сенің болашағың", бірақ, өкінішке орай, жоқ кәсіптік бағдар беру кабинеті жұмыс.
Кезінде ұйымдастыру кәсіптік бағдар беру мектеп сақталады келесі принциптері:
1) Жүйелілік мен сабақтастығы- кәсіптік бағдар беру жұмыс шектеледі жұмысына ғана білім алушылармен бітіру сынып. Бұл жұмыс 1-і мен 11-сынып.
2) Сараланған және жеке көзқарас- қосымша білім алушыларға байланысты жасына және қалыптастыру деңгейін олардың мүдделерін, от айырмашылықтар бұл құндылық ориентациях мен өмірлік жоспарлары деңгейінен үлгерімі.
3) Оңтайлы үйлесімібұқаралық, топтық және жеке нысандарын семей білім алушылармен жұмыс және ата-аналар.
4) Өзара байланысымектеп отбасы, кәсіби оқу орындарының жұмыспен қамту қызметінің қоғамдық ұйымдар.
5) Байланыс кәсіптік бағдар беру өмірмен.
Ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету:
Барлық жұмыс кәсіптік бағдар беру құрылады негізінде "Әдістемелік ұсынымдар өткізу диагностика анықтау кәсіби бағдарлау білім алушылардың ұйымдарында орта білім беру Республикасының "Қазақстан бекітілген қр БҒМ ҚР 19.12.2018 ж. №692.
Жұмыс ата-аналармен (заңды өкілдер):
Маңызды буынға бағдар жұмыс ата-аналармен. Ата-аналар, әдетте, қабылдайды белсенді анықтау өмірлік және кәсіби жоспарларын өз балалар. Бірге байланысты сұрақтар мамандық таңдау айқындау жолдары білім беру ұсынады қиын тапсырманы ретінде өздері үшін білім алушылардың, сондай-ақ олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің). Ата-аналар жиналыстар мен сынып сағаттарында 9-сыныпта, екінші уақытта жеке консультациялар - сынып басшылары көтереді сұрақтар маңыздылығы туралы дұрыс таңдау одан әрі білім беру ескере отырып, балалардың талаптар қазіргі еңбек нарығы.
Жиырма сегіз тжд ата-аналар жиналыс үшін ата-8-9 сынып "Көмек отбасы дұрыс мамандық таңдау "бала.
Жеке кеңес ата-аналар үшін білім алушының 9 сынып "Қайда оқуға баруға болады?" (желтоқсан)
Жұмыс білім алушылармен:
Диагностика.Дәстүрлі қалыптасты өзіндік технологиясы бейіналды бағдарлау 8, 9,11 сыныптарда анықтау мақсатында оқушылардың ерекшеліктері дамыту,өзін-өзі бағалау кәсіби бағыты туралы білу, жеке кәсіби жоспарлары.
Кездесу адамдармен әр түрлі кәсіптер (1-7 - сынып) (қараша)
Кездесу дәрігер, жалпы практика Фап – Нагайко О. В.
Кездесу ауыл кітапханашы – Гладковой Е. А.
Кездесу сатушы –дүкені Пешковой С. А.
Кездесу оқушы студенттер колледж (қаңтар)
КММ "Мектеп-интернат-колледжі", а.Бозайғыр, Шортанды р-на
МКҚК "Экология және орман шаруашылығы колледжі және орман шаруашылығы", Щучинск қ.
КазУЭФМТ, ж. Нұр-Сұлтан
Өткізу сыныптан тыс іс-шараларды және сыныптық сағат бойынша жеке кесте:
№ |
сыныптар |
мерзімі |
1-4 сыныптар |
||
1 |
Әлем менің мүдделерін, 1-сынып |
Қыркүйек |
2 |
Мамандық біздің ата-аналар, 4-сынып |
Қазан |
3 |
Жолы мамандыққа басталады мектепте 2-сынып |
Қаңтар |
4 |
Менің арман болашақ кәсіп, 3-сынып |
Сәуір |
5-8 сыныптар |
||
1 |
Жігіт өз-өзіне. Әңгімелесу, тестілеу. |
Қараша |
2 |
Қандай факторлар айтарлықтай әсері мамандық таңдау. Сауалнама жүргізу. |
Желтоқсан |
3 |
Кәсіптік бейімделу және медициналық профконсультация. |
Ақпан |
4 |
Себептері мамандық таңдау. |
Наурыз |
5 |
Психологиялық сипаттамалары кәсіптер. |
Мамыр |
9-11 сыныптар |
||
1 |
Олар оқыдық, біздің мектеп. |
Қыркүйек |
2 |
Түлектер мектеп-мұғалім |
Қазан |
3 |
Мамандық үлкен перспективасы бар. |
Қараша |
4 |
Қалай болуға гением. Өмірлік стратегия шығармашылық адам. |
Желтоқсан |
5 |
Жаса өз болашағын. Жоба |
Сәуір |
6 |
Не? Қайда? Қашан? Ақпарат мамандықтар туралы. Мерзімді мөр және әдебиеті |
Мамыр |
Экскурсия:
Экскурсия дүкен "Стимул" (1-4 сынып),
"Қазақтелеком" (8-11 сынып),
"Қазпочта" (5-7-сынып).
Орындаушы: Бер Т. И.