Ақмола облысы Білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің Журавлевка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразоватьельная школа села Журавлевка отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кәсіптік бейімдеу мақсатында тренинг-ойын: "Қалай табысты болу мүмкін?!"

20.05.2020

Кәсіптік бейімдеу мақсатында тренинг-ойын: 

"Қалай табысты болу мүмкін?!"

Мақсаты тренинг-ойындар – арттыру оқушылардың 10-11 сынып кәсіби деңгейін кемелдену, онда бар қабілетін жасау кәсіби таңдау пайдалана отырып, бұл ретте, меншікті ресурстар мен қолда бар ақпарат.

Міндеттері тренинг-ойындар:

1. Арттыру ақпараттық дайындық к зрелому таңдау бұл қамтиды өзіне хабардар.

2. Арттыру мотивациялық-құндылық дайындық к зрелому таңдау бұл қамтиды.

3. Арттыру практикалық дайындығы.

Сценарий өткізу ойындар

Жетекші: Қайырлы күн, біздің ойындар мен қонақтар қатысты. ... "Тәуелсіз сонымен қатар, болып табылады ли адам жазушы немесе оқырманы мұғалім немесе наубайшы, міндет оның тұрады, ең алдымен, үшін прожить өз өзінің, ал навязанную немесе ұйғарылған сырттан, тіпті ең мейірімді осылайша выглядящую өмір. Өйткені ол әр біз тек бір..."

Көбінесе болашақ студенттер, емес, меңгеріп ақпарат таңдайды болашақ мамандығы қате. Біреу сізге болады жасап, өзінің таңдау себебім, оның:

– салт - отбасы – қаржылық тарап – танымал осы кәсіп – бір жүріп жатыр оқып, бұл ЖОО-да.

Болады перечислять көп өлшемдер мамандық таңдау бірақ дәл болады бекітуге бұл туралы әрбір жас адамға (юноше, қызға) қажет білуге мамандықтар әлеміне, жақсы онда бағдарлану, (бұдан әрі - дұрыс таңдау.

Бұл осындай Профориентация? – бұл анықтау адам өз орнын кәсіби әлемде.

Мақсаты кәсіптік бағдар беру – кол оқушыларды ойластырылған, өз бетінше кәсіби таңдау қызмет қалыптастыру психологиялық дайын кәсіби өзін-өзі анықтау. Мақсаты кәсіптік бағдар беру продиктованы қоғам, оның міндеттері, қажеттіліктеріне, сондай-ақ қажеттілігіне мен мүдделері адамның өзінің, оның ниетін өзін-өзі жүзеге асыруға қандай қызмет түрі.

Бүгін біз сізге ойын сонымен қатар, тағы бір қадам енгізілсін сізді мамандықтар әлеміне жол. Сізге бастауыш ақпарат одан әрі таңдау, бәлкім, қызықтыру сол немесе өзге облыс кәсіптер.

Сонымен, бастаймыз. Біздің ойын деп аталады "Сотворение әлем". Бірақ алдында бұл бастау ойын ұсынғым келеді қазылар алқасы. (Мүмкіндігінше, үшін бұл шақырылған адамдар.)

Тапсырма 1.

Кел жасаймыз жаңа мир. Қазір біз барлығы бірге нарисуем соң, толтыру секторы белгілі бір қызмет саласы адам: а) адам – табиғат; б) адам -

адам; в) адам – техника; г) адам – таңбалы жүйесі; д) адам – көркем бейнесі. Әрбір сізге керек қатысуға бұл жаратылуы біздің кәсіби әлем.

Тапсырма 2. "Сотворенный әлем"

Қазір біз разрежем біздің "Сотворенный әлем" бір бөлігі. Әр командаға бұйырады бір тілім әлем, ол табылды өзінің заңдары. (Уақыт беріледі даярлауға, үшін берсін өзінің кішкентай идм). Уақыты орындау тапсырма 20-25 минут.

Жазыңыз тапсырма:

 Сипаттаңыз доставшуюся бөлім құрылған әлем:

 дать бүкіл нарисованному қажетті атауын;

 астын сызу тән ерекшеліктері;

 көрсету қандай мемлекеттік строй, егер ол бар;

 заттар импорт және экспорт;

 ең сұранысқа ие кәсіп;

 мәдени салт-дәстүр (әнұран, ту, мифтер, аңыздар, ережелер білу керек білу және шетелдікке, бару үшін мемлекетке).

 

– Сонымен, сіз ұсынды өзінің құрылған әлем, және біз көшеміз келесі тапсырма.

Тапсырма 3. "Қолтырауын".

Әрбір команда жасырады қандай да бір мамандықты кез-келген ұсынылған қызмет саласы адам. От әрбір команда қатысушы бойынша көмегімен ым және мимика көрсетеді бұл мамандықты. Және, тиісінше, басқа командалар угадывают. (Мүмкіндігінше, үшін іс-әрекеттерінде қатысты 2-3 мамандық яғни қажет көрсету шағын көрініс.) Дайындық уақыты 2-3 мин.

– Процесі кәсіптік өзін-өзі анықтау байланысты кеңейту және тереңдетумен шығармашылық, қоғамдық – мен тұлғалық — маңызды қызмет адам.

Тапсырма 4.

Әрбір команда қазір алады бірдей нұсқалары сөз тіркестерін, олар мүмкін жалғастырылды. Мақсаты жаттығулар: оңтайлы табу анықтау деректер ұғымдар.

Жалғастырыңыз:

1. Кәсіптік ағарту – бұл... !!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Кәсіби диагностика – бұл...

3. Кәсіби кеңес – бұл...(мысал)

4. Кәсіби іріктеу (таңдау) – бұл...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Кәсіптік тәрбие – бұл...

6. Кәсіби бейімдеу – бұл...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Жауаптар:

1. ...профинформация, профагитация;

2. ...бағытталған анықтау мүдделерін және қабілеттерін жеке тұлғаның белгілі бір немесе өзге де кәсіп;

3. ...бағытталған көрсету жеке таңдауда көмек кәсіп-бабына тараптар мамандар – профконсультантов;

4. ...жүргізіледі таңдау мақсатында адамдардың ең жоғары ықтималдығы алады ойдағыдай меңгеру осы кәсіп;

5. ...қалыптастыру оқушылардың борыш сезімі, кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін6. ... дәрежесі бейімделу осы кәсіп.)

Тапсырма 5. "Өмірлік құндылықтар" ("Конверт откровений").

Сізге ұсынылады, қалай емтиханда, жаюға билет, және оқып, дауыстап, айту өз пікірін қатысты жазған. (Қажет алдын-ала дайындау сұрақтар бойынша осы тақырып. Мысалы: "Бұл сен үшін болып табылады мағыналы өмір?"; "Неге көптеген адамдарға жоқ мүмкін емес жасауға мансап?" Ата бірнеше себептері және т. б.)

– Таңдау кәсіп – қандай үлкен мағыналы наполнено, еді, үйреншікті сөз тіркесі, қанша онда жасырын эмоциялар, дабылдар, үміттерін, проблемаларды! Өйткені бұл ғана емес, сәтті немесе сәтсіз қабылданған жастық шешім көбінесе қалыптасқан немесе сынған тағдыр, белсенді, шығармашылық, қуанышты өмір сүру немесе пассивті, равнодушное болуы, сайып келгенде, бұл маңызды қосылғыштардың және жағдай адами бақыт сезіну өз қажеттілігі адамдарға.

– Кім болу? Бұл сұрақ қойғаннан, салықтар және сөзбе-сөз задавать әрбір оқушы мектеп ерекшеліксіз.

Тапсырма 6. " Тізбек кәсіптер"

(бойынша ойын принципі бұл қаланың.)

– Біз қазірдің өзінде білді бар 5 негізгі облыстардың (аяларын) кәсіптер. Бастайық облысы адам – адам (кезек-кезек әрбір команда атайды кәсіп. Кім тоқтайтын, сол жойылады конкурсқа.)

Тапсырма 7. Кроссворд.

Сұрақтар к кроссворду.

1. Әзірлейді компьютерлік бағдарлама негізінде талдау математикалық модельдер.

2. Приготавливает әр түрлі түрлері тест, кремдер, торттар, кекстер, заготавливает шикізат рецепт бойынша.

3. Сервирует үстел, қарсы алады келушілер қабылдайды тапсырыстар жинайды пайдаланылған ыдыс-аяқ.

4. Жүзеге асырады құжаттық және көркем фотосъемку адамдар мен объектілері.

5. Лауазымды тұлға, заңды дұрыс квалифицирующее фактілер мен мән-жайлар ашады қылмыс.

6. Түзейді және топтайды фактілер іздеп, оларды түсініктеме белгілейді арасындағы байланыс оқиғаларға толы болды.

7. Қалыптастырады балалар білу үйренуге қалайды негіздері (ғылыми, дүниетаным) бедующего өзін-өзі анықтау оқушы.

8. Көрсетеді көмек көрсету бойынша бейімдеу адам айналадағы жағдайында, шешу тұлғалық проблемаларды.

9. қарайды қылмыстық іс (азаматтық) қамтамасыз етеді заңдылық барлық іс-әрекеттер сот.

 

– Жиынтықтар барлық ойын шығарады шақырылған қазылар алқасы.

Пайдаланылған әдебиет:

1. Анн Л. Психологиялық тренинг жасөспірімдер. – СПб.: Питер, 2003, 272 б.

2. Пряжников Н.С. Ойын профориентациялық жаттығулар. – М.: "Институты практикалық психология". Воронеж: ҮЕҰ "Модэк", 1997, 56 б.

3. Резапкина Г. В. Таңдау құпиялары мамандық: Ғылыми-танымал басылым. – М.: Генезисі, 2002.

4. Әлеуметтік психология және іскерлік этика қарым-қатынас: Оқу құралы. пособие для жоо-ның/жалпы ред. В. Н. Лавриненко. – М.: Культура және спорт, ЮНИТИ, 1995, 160 с.


 


 


 

Педагог-психолог: Кахарманова А. Ю.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 20.05.2020 17:43
Құрылған күні: 20.05.2020 17:50

Текст